Gå til innhold

Spill ide - Norpocolypse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cooldownen er på 30 min.

 

MEN, jeg lager en konto til deg jeg Tittoffer, så kan du endre pw og annet kontoinfo etterpå.

Sender deg en pm med info.

 

Jeg bruker den epostadressa du har på profilen din her... ok?

 

EDIT: hehe... det ser ut som du må si meg eposten din. Kan ikke se den i profilen din.

Endret av azzi777
Lenke til kommentar

Sånn, da har jeg lest gjennom hele emnet. Idémyldringen her har vært utrolig bra, og det har kommet så sinnsykt mange forslag som er veldig gode. Selve historien og settingen mener jeg kan fungere. Blir som et zombie-spill med den forlatte følelsen man får i Half Life 2. Selve settingen med zombier er kanskje litt oppbrukt, men jeg får aldri nok av det.

 

Liker spesielt det at zombiene er en følge av et virus, og ikke en mystisk stråling fra månen som gir liv til likene på kirkegården. Et forlatt Norge med noen få, hardbitte personer som kjemper er ikke dumt.

 

Jeg kan vel bidra med litt jeg også. Egentlig så er jeg ikke spesielt god til noe, blir bare middels god på ting før jeg bestemmer meg for å lære noe nytt. Jeg har tegnebrett og kan bidra med skisser. HTML og CSS er jeg også nokså dreven på, så jeg kan godt være med på å få opp en hjemmeside. Jeg kan også være med på å skrive historie osv, liker egentlig godt å skrive.

 

Har også noe som kanskje stiller meg i en litt særegen posisjon, nemlig at i området her hvor jeg bor er det mange forlatte hytter rundt om kring midt inne i skogene. Det er ingen stier som leder til dem, og mange har nylig blitt mer avdekket av veiarbeid. Disse er kanskje fra rundt 70-80-tallet, og har stått tomme siden 90-tallet (dato på utgåtte produkter :)). Kanskje kunne jeg fotografert litt og gitt inspirasjon til designerne?

Lenke til kommentar
Alle som virkelig kan noe rekker opp hånden. Uten folk som faktisk kan og vil noe er prosjektet dødsdømt.

*rekke også opp hånden*

Jeg kan "noe"

1. Lage merkelig knekkelyd med fingrene

2. Knekke på håndleddene

3. Basic ting i TES Construction Set (Skal prøve meg på G.E.C.K når den kommer)

4. Kan forstå enkle LUA-varabler og forandre de

5. Kan litt basic om skinning til Fallout 3, de fleste Source spill og Oblivion

6. Kan også noe lydredigering

7. Er kreativ

8. Kan lage lister

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...