Wartom Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ideen med hunder var god, men hva med å også ha mulighet for katter? Dårlig combat, men med mulighet for stealth og å snike seg inn steder du ikke kan. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Fikk litt lyst til å lage et kart selv. Hurtig tegna i paint med touchpad... Skal forklare hva som er hva Den store delen er skogen. Inne i skogen ligger hytta di (rød prikk) og den andre jegerens hytte (blå prikk). Det går en sti langs hele skogen, og en sti bort til den største byen. Den er forlatt, men med en forskansing i midten. Nede i bunnen ligger en helt forlatt by, og er zombienes tilholdssted. Det ligger også noen forlatte tettbebyggelser (brune firkanter). Litt borti der ligger en forlatt camp fra heimevernet, men det er hverken mye ammo eller våpen der. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Ingen st. bernhard hund som blir nevnt?! ein som redder deg i siste liten, på ein måte x) edit: likte veldig kartet ditt pululf Endret 10. desember 2008 av alliha Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Trene katter?? Men jeg skal ut nå kommer på igjen om en 20-30 minutter 2. Utkast... Har tegnet for mye skog med vilje for da kan jeg viske vekk å lage lysninger og diverse Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hva med en liten motsandsgruppe som holder til i en leir eller noe? En gruppe som prøver å nedkjempe zombiene alene? Trenger jo mer utvikling, men det var bare et forslag. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Trene katter?? Men jeg skal ut nå kommer på igjen om en 20-30 minutter 2. Utkast... Har tegnet for mye skog med vilje for da kan jeg viske vekk å lage lysninger og diverse Den likte jeg! Spesielt den lysningen midt inne i skogen som er koloni. EDIT: Litt mye skog da. Endret 10. desember 2008 av pululf Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg synes fortsatt ideen med katter var god.. Hva med håndtverk? Man kan kansje lage diverse våpen om man finner bøker som forklarer hvordan. F.eks armbrøst, bue eller hjemmelaget flammekaster? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Etter noen utkast kan jeg prøve å lage et litt mer professjonelt kart, eller hvertfall få en venn som er helt ekstremt god på å tegne til å gjøre det. Han er helt syk, tar universitetsutdanning innenfor tegning... Kan spørre han om han er interessert. Endret 10. desember 2008 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
azzi777 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Alt høres veldig bra ut... Stemmer for schäfer Angående den listen over hvem som er med, du (n4w) kan sette meg som det du vill Men jeg fåretrekker CEO2 haha Jeg vill også foreslå at vi lager en nettside... (Freewebs?) slik at vi kan organisere oss litt bedre Lag heller et forum, hvor folk kan komme med ideer... EDIT: Ja en nettside hadde vært fint.Jeg har ikke noe kjennskap med freewebs, så hvis noen kunne satt opp et forum for oss så hadde det vært bra. Jeg kan godt sette opp et forum . Det blir brightforums, men det funker det ... Skal jeg det? Endret 10. desember 2008 av azzi777 Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hørtes bra ut det Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Trene katter?? Men jeg skal ut nå kommer på igjen om en 20-30 minutter 2. Utkast... Har tegnet for mye skog med vilje for da kan jeg viske vekk å lage lysninger og diverse eit fjell ein plass der, hadde og vore ganske kult Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 haha, denne idèen begynner å ta litt av, geiter katter og hunder? fokuserer dere ikke litt feil? blir som å drite i middagen og gå rett på desserten. Lenke til kommentar
azzi777 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Setter oppp forum nå, skal legge en link etterhvert som det blir ferdig. Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Andre utkast 1: Hytte 2: Hangar 3: By/tettsted 4: Koloni 5: Hus 6: Enstøing Hva synest dere nå da?? Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Alle som virkelig kan noe rekker opp hånden. Uten folk som faktisk kan og vil noe er prosjektet dødsdømt. Selv har jeg ikke mye erfaring, og har krasjlandet et par prosjekter. Programmerer hovedsaklig i Z80-assembly og C++, og setter meg derfor sannsynligvis raskt inn i C#, Java, Lua eller Pyton. Dessuten holder jeg kontakten med et par flittige nederlandske low-poly-grafikere og snakker ofte med småspillguruer som André LaMothe. Endret: Har også litt erfaring med å vedlikeholde og sette opp tjenere, webdesign og å spise havregryn. Egentlig er vi sjanseløse, se på prosjekter som Fistful of Frags, Black Mesa Source osv. Endret 10. desember 2008 av phfjeld Lenke til kommentar
azzi777 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Gi meg tilbakemeldinger på hva som bør forandres på forumet. Vil gjøre sånn at man må registrere seg for å se postene etterhvert. Dette er er bare 'første utkast'. Kan selfølgelig endre stilen hvis dere ikke liker den, da. EDIT: Kan også gjøre at jeg må godta folk for at de skal kunne registrere seg, hvis dere er litt paranoide Endret 10. desember 2008 av azzi777 Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Gi meg tilbakemeldinger på hva som bør forandres på forumet. Vil gjøre sånn at man må registrere seg for å se postene etterhvert. Dette er er bare 'første utkast'. Kan selfølgelig endre stilen hvis dere ikke liker den, da. EDIT: Kan også gjøre at jeg må godta folk for at de skal kunne registrere seg, hvis dere er litt paranoide Hvorfor kommer det opp at confermation code er feil?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 *rekke opp handa* Jeg kan endel C#, har erfaring med level design fra Valve Hammer, NWN2 Toolset og TES Construction Set. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Andre utkast 1: Hytte 2: Hangar 3: By/tettsted 4: Koloni 5: Hus 6: Enstøing Hva synest dere nå da?? awesome! og oppe med einstøingen får ein tak i sniper-rifla og kan snipe zombiar frå fjellet Lenke til kommentar
azzi777 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Glemte å si at man må skrive den baklengs ... Vet det, er helt på trynet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå