Gå til innhold

Spill ide - Norpocolypse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk litt lyst til å lage et kart selv. Hurtig tegna i paint med touchpad... Skal forklare hva som er hva ;)

 

Den store delen er skogen. Inne i skogen ligger hytta di (rød prikk) og den andre jegerens hytte (blå prikk). Det går en sti langs hele skogen, og en sti bort til den største byen. Den er forlatt, men med en forskansing i midten. Nede i bunnen ligger en helt forlatt by, og er zombienes tilholdssted. Det ligger også noen forlatte tettbebyggelser (brune firkanter).

Litt borti der ligger en forlatt camp fra heimevernet, men det er hverken mye ammo eller våpen der.

 

post-123991-1228914989_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Trene katter??

 

Men jeg skal ut nå kommer på igjen om en 20-30 minutter ;)

 

2. Utkast... Har tegnet for mye skog med vilje for da kan jeg viske vekk å lage lysninger og diverse ;)

 

Den likte jeg!

Spesielt den lysningen midt inne i skogen som er koloni.

EDIT: Litt mye skog da.

Endret av pululf
Lenke til kommentar
Alt høres veldig bra ut...

 

Stemmer for schäfer :p

 

Angående den listen over hvem som er med, du (n4w) kan sette meg som det du vill :p Men jeg fåretrekker CEO2 haha :p

 

Jeg vill også foreslå at vi lager en nettside... (Freewebs?) slik at vi kan organisere oss litt bedre ;)

 

Lag heller et forum, hvor folk kan komme med ideer...

 

 

EDIT:

Ja en nettside hadde vært fint.

Jeg har ikke noe kjennskap med freewebs, så hvis noen kunne satt opp et forum for oss så hadde det vært bra.

Jeg kan godt sette opp et forum :new_woot: . Det blir brightforums, men det funker det :thumbup: ...

 

Skal jeg det?

Endret av azzi777
Lenke til kommentar

Alle som virkelig kan noe rekker opp hånden. Uten folk som faktisk kan og vil noe er prosjektet dødsdømt.

 

Selv har jeg ikke mye erfaring, og har krasjlandet et par prosjekter. Programmerer hovedsaklig i Z80-assembly og C++, og setter meg derfor sannsynligvis raskt inn i C#, Java, Lua eller Pyton. Dessuten holder jeg kontakten med et par flittige nederlandske low-poly-grafikere og snakker ofte med småspillguruer som André LaMothe.

 

Endret:

Har også litt erfaring med å vedlikeholde og sette opp tjenere, webdesign og å spise havregryn. Egentlig er vi sjanseløse, se på prosjekter som Fistful of Frags, Black Mesa Source osv.

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar

Gi meg tilbakemeldinger på hva som bør forandres på forumet.

 

Vil gjøre sånn at man må registrere seg for å se postene etterhvert. Dette er er bare 'første utkast'.

 

Kan selfølgelig endre stilen hvis dere ikke liker den, da. ;)

 

EDIT: Kan også gjøre at jeg må godta folk for at de skal kunne registrere seg, hvis dere er litt paranoide ;):thumbup:

Endret av azzi777
Lenke til kommentar
Gi meg tilbakemeldinger på hva som bør forandres på forumet.

 

Vil gjøre sånn at man må registrere seg for å se postene etterhvert. Dette er er bare 'første utkast'.

 

Kan selfølgelig endre stilen hvis dere ikke liker den, da. ;)

 

EDIT: Kan også gjøre at jeg må godta folk for at de skal kunne registrere seg, hvis dere er litt paranoide ;):thumbup:

 

Hvorfor kommer det opp at confermation code er feil??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...