E7ite Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Såg det braut ut ein heftig diskusjon angåande dette emnet i "Synest du raiding er for lett" tråden. Så tenkte me kunne føre det vidare her. Reknar med interessen for både arena, organiserte premades, og litt random AV afk er her. Både taktikkar i duellar, arena set ups, resillence cap, minimum stamina, Battleground tacs. You name it. Då vil eg kicka det heile igong med korleis du viser Death Knights tilbake til starting zones i duel! Endret 10. desember 2008 av E7ite Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 en hunter tar en arcane shot og sender pet, en warlock tar en dot og en shadowbolt. hvem vinner? Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Chuck Norris. Personlig så regjerte eg ein lame DK forleden som Holy priest. Han stod utfor SW og skraut over kor god han var og at han tok alle etc. Greit tenkte eg, kan ikkje vera så vanskelig. Så heiv igong duell. Cure disease og dispel magic på Q og E. Dot fear Smitelol dot fear heal. Så ville han igjen og brukte army of deads som kom litt uforberedt. Men ser ikkje at den heller skal bli problematisk med holy nova^^ Iallefall ikkje når eg får ein skikkelig Disc specc. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 en hunter tar en arcane shot og sender pet, en warlock tar en dot og en shadowbolt. hvem vinner? LEGEN wait for it DARY Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Arcane Mages > All other classes Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 på 70 med nye talents ja. Skal sjå dei > all other no. Lenke til kommentar
audiox Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Arcane Mages > All other classes Rofl ^^ Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Arcane mages? Tar da de fleste ved å bare cold blood + ambush - mutilate og vips, så er de døde. Eneste de gjør for faen er jo bare hoppe rundt og spamme arcane barrage. Latterlig spør du meg Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 en hunter tar en arcane shot og sender pet, en warlock tar en dot og en shadowbolt. hvem vinner? hunter for han kan bare beastial wreth og skyte auto shot imens locken fearer og blir killa av pet Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 en hunter tar en arcane shot og sender pet, en warlock tar en dot og en shadowbolt. hvem vinner? Hvem var det som helt seriøst spurte om noe sånt? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Duffo, perhaps? Lenke til kommentar
Falgny Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 en hunter tar en arcane shot og sender pet, en warlock tar en dot og en shadowbolt. hvem vinner? vel siden ej ikkje trur at 1 shadow bolt og 1 dot er nok til å drepe hunteren ville ej satsa på ham peten vil fortsette å angripe til warlocken dør og arcane shot vil aktivere auto shot Konklusjon: Hunter > andre i afk kamp Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Duffo, perhaps? det er lenge siden har faktisk blitt mer voksen og faktisk blit mye mer seriøs nå Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Duffo, perhaps? det er lenge siden har faktisk blitt mer voksen og faktisk blit mye mer seriøs nå Vel.. Det er fortsatt like gøy Blir litt som å le av bursdagsbilder fra barndommen Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Dagen jeg ble level 80 Neste mål: Epic Fly Mount hehe Sjekk dps Nice? Tok bilde av combatloggen min ^^ Bilder nedenfor. I call troll. Endret 17. desember 2008 av Knofle Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 *fres* lence flare! Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Trur blits er litt overkill når du tar bilde av ein skjerm som faktisk lyser... Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvorfor ta bilde av en skjerm i det hele tatt? Du har Print Screen der for en grunn. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Trur blits er litt overkill når du tar bilde av ein skjerm som faktisk lyser... Bildene er egentlig Duffo sine. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12622771 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå