Reiten Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hei Holder på med hjemmeside prosjekt på skolen, og jeg har støtt på et lite problem. Jeg har en bakgrunn som er knyttet til body i css-fila. Men den skal ikke repeteres, planen er at jeg skal ha en bakgrunn under den igjen som repeteres etter hvor mye tekst det er på sia. Hvordan kan jeg få til det? Er nesten ett år siden jeg har holdt på med html og css nå, så har glemt en del, hehe. Setter pris på raske svar Lenke til kommentar
ThomasQ Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Ja, du har fått til bakgrunn på beggesidene? background: url(filen til bakrunnen) #farge her; Farge = nederst på bakgrunsbildet ditt. Eksempel: (siden min) body { background:url("../bilder/bg/head.gif") repeat-x 0 -10px #241912; Edit: Link til side? Endret 9. desember 2008 av ThomasQ Lenke til kommentar
Reiten Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Tusen takk! Hadde jo ikke tenkt på det der i det hele tatt, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå