SebastianS Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Hei. Jeg har markedsføring som et valgfag, på Malakoffi Østfold. I timene våre driver vi med UB(ungdomsbedrift) og litt små undervisning. Undervisningen går i hovedsak ut på flere 100 lange ppt sider med bilder og forskjellige måter å forklare en og samme ting på. Læreren blar igjennom dette så fort at det er helt umulig å lære seg hva som står der. Det ender opp med at alle i klassen må lese alt fra bunnen av før hver eneste prøve. Og om det ikke skulle være nok må vi i tillegg ha ungdomsbedrift som vi har gjort 80% av tiden og kommer vel mest sannsynlig til å fortsette på dette viset. Jeg trodde det var faget entrepenørskap som skulle inneholde UB ikke markedsføring, kan noen opplyse meg her? Er det lov å ha ub i MF(markedsføring)? Tror du det er lurt å sende i en klage til rektor? Mvh Sebastian EDIT: Andre som har faget i Akershus har jeg hørt ikke trenger å ha UB. Endret 10. desember 2008 av SebastianS Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Bounce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå