xdxdxd_hola_amigo Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 IDA IDA IDA IDA IDA IDA IDA IDA IDA ER LLLLAAAAAAAAVVVVVVV IDA SPIONERER PÅ MEG! (må teste om hun faktisk gjør det..) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg spionerer også. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 En i klassen min heter Ida, og hun er lav:O Nå ble jeg paranoid, jeg tror jeg må gå og låse meg ned i kjelleren min, sees i 2010. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 tror du er litt forelska i ida jeg! haha Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ida har store mugger. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 okay greia er at Ida driver og søker opp meg og kameratene hva vi skriver og sånn. Litt freaky. Jeg vet ikkke engang hvordan hun fant ut hvem jeg var på dette forumet. (Det var før jeg hadde meg selv i Avataren) Men vet hun loker Veldig mye på forumet her og har blitt banna Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Husker vi leste gjennon postene til en som gikk i klassen vår på vgs. Folk juger tydeligvis mye på et forum når dem tror at ingen veit hvem dem er. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Husker vi leste gjennon postene til en som gikk i klassen vår på vgs. Folk juger tydeligvis mye på et forum når dem tror at ingen veit hvem dem er. Jeg har aldri jugd på forumet Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ikke jeg heller. Men så er det jo også en del her inne som kjenner meg IRL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå