firberblad Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hei, Forsøker å kjøpe need for speed most wanted til 360, men det er lettere sagt enn gjort. ikke funnet noen nettbutikker i Norge som har det, ei heller lokale butikker i Harstad. Noen som vet om noen utenlandske nettbutikker som kan ha det (PAL)? Tenker da på nytt eksemplar, gidder ikke kjøpe brukt fra utlandet. Lenke til kommentar
rassipikky Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/66683...ed/Product.html Dyrt å tolle over men, der selges det ihvertfall, spillet lages ikke lenger så er nok vanskelig å få tak i ubrukt også. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/66683...ed/Product.html Dyrt å tolle over men, der selges det ihvertfall, spillet lages ikke lenger så er nok vanskelig å få tak i ubrukt også. Takker, skal ta en titt. Men, det blir vel ikke toll på dette da summen er under 200 kroner? Lenke til kommentar
rassipikky Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 35 £ Er ca 350 kroner Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 35 £ Er ca 350 kroner Stemmerd det, men mener det stod 17 pund der i går. Uansett spillet er ikke verdt 350 kroner pluss toll. Lenke til kommentar
rassipikky Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 det som er problemet med å kjøpe et dødt spill, enten så er det masse kopier igjen, men siden det var et under forholdene rimelig suksessfyllt spill så blei kopiene som ble lagd faktisk utsolgt. Hadde jeg vært deg ville jeg stikki innom nærmeste gamestop eller lignende butikk og rett og slett kjøpt et brukt eksemplar som har blitt bytta inn, er sikkert rundt 200 kr eller noe i den duren. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Prøvde det, men bad luck der også gitt. Ser at Play.com av og til får inn brukte. Prisen varierer veldig der. Skal følge litt med og eventuelt slå til. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Selv har jeg Most wanted og ville ikke drømme om å selge det, men jeg kan på det sterkeste anbefale deg NFS: Undercover. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Selv har jeg Most wanted og ville ikke drømme om å selge det, men jeg kan på det sterkeste anbefale deg NFS: Undercover. Tenkte på det, men ser jevnt over at Most wanted scorer langt bedre i anmeldelser. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det kan godt hende, men da har du nok også lagt merke til at Undercover får trekk for å ligne for mye på most wanted. Da spør jeg deg dette: Taper du på å kjøpe en oppdatert versjon av Most Wanted? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Da spør jeg deg dette: Taper du på å kjøpe en oppdatert versjon av Most Wanted? Hmm, good point Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Undercover var en stor skuffelse. søker selv etter MW til 360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå