Vegard_Haug Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Erklære din uavhengighet. Se videoen Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ser jo egentlig bra ut da. Likte godt første spillet, hvor man bare sprengte seg inn i fjellet så langt som f**n. Birger Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tøft. Var dritkult å linke på lan det første spillet i alle fall. Regner med at den firkantede grafikken er et kompromiss for morsom fysikk? Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Stilig. Når kommer det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Lan på første spillet var morsomt. Etter det, kan jeg ikke si jeg ble noe mer imponert. Enkelte anmeldere gikk så langt som å mene at Half-Life måtte se seg slått av Red Faction... Nok om det. Det eneste som så morsomt ut, var å sprenge fjell og hus. Utover det, så minner det om en tradisjonell suppe av eksplosjoner. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 1en er jo det beste spillet ever Lenke til kommentar
Haugseth Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 red faction 2 på ps2 var og er et kongelig split screen spill. med unntak av goldeneye på n64 og halo-serien på x-box er red faction 2 det spillet jeg og venner har skutt mot hverandre mest i håper neste spill blir like dynamisk og rått Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 whoat?... er dette 3'ern? Har gått meg hus forbi at det hadde kommet et nr. 2 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 whoat?... er dette 3'ern?Har gått meg hus forbi at det hadde kommet et nr. 2 Var vel kun til PlayStation 2. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg