Dragen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det jeg stusser på er at han fikk lov til å kjøre hjem uten lappen. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 tydeligvis useriøse og uproffe folk det er snakk om. latterlig å se sånne situasjoner i samfundet Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Awwkei, har ikke lest alle svarene, men jeg vit iallefall at om man skal miste lappen på stedet så må det være minst to politimenn som er vittne til det, så dersom han var alene, som du sier, så har han like mye myndighet til og ta fra deg lappen som det jeg har. =) Spurte du forresten om og se identifikasjonen hans? politi-kortet/skiltet eller hva faen? høres virkelig ikke ut som en politimann, slo meg at det kunne vært en gærning som tok saken i egne hender Men om han har gitt folk bøter og ting og tang har han vel ting på det rene iallefall. Men lykke til med og få tilbake lappen Ps. har du ikke hørt noe innen to uker etter at hendelsen inntraff så kan du bare hente førerkortet ditt igjen Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ps. har du ikke hørt noe innen to uker etter at hendelsen inntraff så kan du bare hente førerkortet ditt igjen Nope. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 been there, done that. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 been there, done that. Det er tre uker, ikke to, og det forutsetter at du ikke samtykket i beslaget, og at politiet ikke har forelagt saken for tingretten innen de tre ukene. Kilde: NAF Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det jeg stusser på er at han fikk lov til å kjøre hjem uten lappen. Jeg fikk lov til å kjøre hjem han som satt på og meg selv da jeg mista lappen i fjor. Det er ganske vanlig praksis har jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
Carpathian Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Fikk tilbake lappen den 23des + 3000 i bot. Godt å få den tilbake! Ringte bare juristen jeg, og han sa det bare var å hente den. Hadde vel egentlig fått mer enn 3000kr i bot, hadde det ikke vært for at jeg er student. Men men, var ihvertfall godt å få den igjen! Godt nyttår folkens! Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Godt du fikk igjen lappen da Fikk lov å kjøre å kjøre hjem jeg også når jeg mista lappen, og jeg hadde 5 mil foran meg Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Uten å ha lest alle innleggene kan jeg legge til at politimannen muligens mente at trådstarter kjørte uforsvarlig rett ved siden av en skole. Får man sleng på ræva, kjører man IKKE etter forholdene, det kommer man ikke unna. Men saken er jo død, så... whatever. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Bra at du fikk tilbake lappen ut ifra slik du beskrev situasjonen! Høres også ut som politimannen som busta deg ikke var helt god i hodet. Det med at man får kjøre videre etter man har mistet lappen o.l. er ikke så hinsides. Mista lappen litt utenfor Trondheim og jeg fikk heldigvis kjøre videre siden jeg sa at jeg var på vei til Bergen. Han skrev bare en lapp og la den med vognkorte om hva som hadde skjedd osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå