Gå til innhold

Mistet lappen. Merkelig politi oppførsel i mine øyne

Carpathian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Awwkei, har ikke lest alle svarene, men jeg vit iallefall at om man skal miste lappen på stedet så må det være minst to politimenn som er vittne til det, så dersom han var alene, som du sier, så har han like mye myndighet til og ta fra deg lappen som det jeg har. =) Spurte du forresten om og se identifikasjonen hans? politi-kortet/skiltet eller hva faen? høres virkelig ikke ut som en politimann, slo meg at det kunne vært en gærning som tok saken i egne hender :p Men om han har gitt folk bøter og ting og tang har han vel ting på det rene iallefall.

Men lykke til med og få tilbake lappen :)

Ps. har du ikke hørt noe innen to uker etter at hendelsen inntraff så kan du bare hente førerkortet ditt igjen ;)

Lenke til kommentar

Fikk tilbake lappen den 23des + 3000 i bot. Godt å få den tilbake! Ringte bare juristen jeg, og han sa det bare var å hente den.

Hadde vel egentlig fått mer enn 3000kr i bot, hadde det ikke vært for at jeg er student.

Men men, var ihvertfall godt å få den igjen!

Godt nyttår folkens!

Lenke til kommentar

Uten å ha lest alle innleggene kan jeg legge til at politimannen muligens mente at trådstarter kjørte uforsvarlig rett ved siden av en skole. Får man sleng på ræva, kjører man IKKE etter forholdene, det kommer man ikke unna.

Men saken er jo død, så... whatever.

Lenke til kommentar

Bra at du fikk tilbake lappen ut ifra slik du beskrev situasjonen! Høres også ut som politimannen som busta deg ikke var helt god i hodet.

Det med at man får kjøre videre etter man har mistet lappen o.l. er ikke så hinsides.

Mista lappen litt utenfor Trondheim og jeg fikk heldigvis kjøre videre siden jeg sa at jeg var på vei til Bergen. Han skrev bare en lapp og la den med vognkorte om hva som hadde skjedd osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...