Gå til innhold

Buss og downs!

Anbefalte innlegg

Uff... hater tirsdag... da skal alle med downs på bussen som jeg sitter på. Jeg blir så sliten av det... de plukker og prater og hyler og skriker og maser og tar mye plass og ler og promper og gjør bare galt og er utrolig slitsomme og jeg blir desperat etter å finne et normalt individ å sitte samme med med og.

BAre meg det er noe galt med tro..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta med deg en kniv neste gang. Hvis du de kommer for nære eller du føler deg truet, så kan du stabbe de.

Hvis det blir noe hyling etterpå, så bare si at det var selvforsvar, de folka er KRAIZEH uanz, ingen som kommer til å tvile på deg. :D:D

Endret av lolpatrol
Lenke til kommentar
Møter slike folk i skogen der jeg bor. Det er som tatt rett ut av en skrekkfilm.

Ser for meg at du møter enn sånn herran kar i skogen :p

18878155.jpg

Er seriøst ikke langt ifra! Forestill deg 10-15 stykker folk med downs som løper på veien du går igjennom skauen i mørket. Hyler og hoier og skriver bæsj, tiss og prump ut, uten mening. Siterer Ludvig: "Det kan være fali det!"...

Neida, helt ærlig. De er sikkert veldig allrighte, men det er bare førsteinntrykket som gir meg bakoversveis til tider. Hu ene har tenna på tørk, håret til alle kanter og ser ut som hu nettopp har kommi ut fra elektrosjokkterapi. Bor 30 meter fra der de jobber, så kan liksom ikke unngå dem heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...