24355trfgdfgdf Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Uff... hater tirsdag... da skal alle med downs på bussen som jeg sitter på. Jeg blir så sliten av det... de plukker og prater og hyler og skriker og maser og tar mye plass og ler og promper og gjør bare galt og er utrolig slitsomme og jeg blir desperat etter å finne et normalt individ å sitte samme med med og. BAre meg det er noe galt med tro..? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 hehe, føler det nokso likt her og, men eg er liv redd de folka der! jobber i kommunen og må ofte til slike plasser med mye slike folk, da blir egs stressa Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg synes de er skumle også. Jeg driter i hvor galt det er å synes det bare fordi de er født sånn og kan ikke noe for det. De er SKUMLE! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Møter slike folk i skogen der jeg bor. Det er som tatt rett ut av en skrekkfilm. Lenke til kommentar
24355trfgdfgdf Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Årsaken til at jeg skriver dette er at... jeg kan ikke unngå å føle meg et smule kynisk... eller slem. Lenke til kommentar
loLpaTrol Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Ta med deg en kniv neste gang. Hvis du de kommer for nære eller du føler deg truet, så kan du stabbe de. Hvis det blir noe hyling etterpå, så bare si at det var selvforsvar, de folka er KRAIZEH uanz, ingen som kommer til å tvile på deg. :D Endret 9. desember 2008 av lolpatrol Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ække noe gærent med å være kynisk! Var skikkelig hjertevarm og omtenksom da jeg var yngre, men har blitt mer og mer kynisk med åra. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Håper ikke du var seriøs nå, lolpatrol! Idiotisk sagt om du ikke kødda. De folka er faktisk hyggelige om man blir kjent med dem, men. De kan være irriterende til tider og. De er som vanlige folk. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Møter slike folk i skogen der jeg bor. Det er som tatt rett ut av en skrekkfilm. Ser for meg at du møter enn sånn herran kar i skogen Endret 9. desember 2008 av MaSo Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Måtte bare. Unnskyld. Endret 9. desember 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 lolpatrol er vel omtrent 12 år da Den Maybeline var også litt stygg (only slight pun intended) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Møter slike folk i skogen der jeg bor. Det er som tatt rett ut av en skrekkfilm. Ser for meg at du møter enn sånn herran kar i skogen Er seriøst ikke langt ifra! Forestill deg 10-15 stykker folk med downs som løper på veien du går igjennom skauen i mørket. Hyler og hoier og skriver bæsj, tiss og prump ut, uten mening. Siterer Ludvig: "Det kan være fali det!"... Neida, helt ærlig. De er sikkert veldig allrighte, men det er bare førsteinntrykket som gir meg bakoversveis til tider. Hu ene har tenna på tørk, håret til alle kanter og ser ut som hu nettopp har kommi ut fra elektrosjokkterapi. Bor 30 meter fra der de jobber, så kan liksom ikke unngå dem heller. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Som eks-støttekontakt for S(spesial)-klassen på skolen min, har jeg kun godord å sprute ut med om folk med downs. Artige, livlige folk uten bekymringer (merker misunnelsen). Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Måtte bare. Unnskyld. Hahaha, måtte bare le. Unnskyld. 4chan sin skyld at jeg lo! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Fytti helvete dere er motbydelige. Lenke til kommentar
Scara Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 BAre meg det er noe galt med tro..? I og med at de andre har Down syndrom er det vel noe "galt" med dere alle. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Fytti helvete dere er motbydelige. de er motbydelige Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hver fredag går to stykker med downs rundt og samler papir her på kontorene blir like redd hver gang. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Djeeses folkens.. Ta dere et eple og bit i det.. Mennesker er forskjellige. Vi har en klasse for individuell opplæring her hvor jeg jobber. Hender jeg er innom der en gang i blant. Utrolig hyggelige mennesker om dere faktisk tar dere tid til å prate med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå