makrellen111 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 jeg har 2 retter som jeg aldri skal prøve igjen i mitt liv. og det er kebab og østers Kebaben slo meg ut i 1 uke. måtte til legevakt og greier fikk forstoppelse og dritvondt imaga i en hel uke.. faens søplemat. har ikke spist kebab på over 1,5 år nå... Smakte på rå østers for par mnd sia. og fikk akutt diare i 6 dager.. klarte ikke spise no på 4 dager... det var skikkelig tarmskylling. trudde på et punkt at blindtarmen hadde sprukket eller no var helvetes vond opplevelse.. skal smake østers igjen men ikke rå!!!!! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Spiste en tacosaus som var gått ut på dato. Fikk feber samme kvelden, spiste kultabeletter og dreit svart. Så blei jeg bra. Lenke til kommentar
Eivar Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg var på grillfest i portugal en gang... dårlig ide.. spiste no dårlig kjøtt og det endte med jææævla mye bæsj. jeg bæsja mye overalt.. lette man etter meg, så kunne man bare følge de brune sporene. etterhvert begynte jeg å like bæsjen. den var liksom så brun og delikat. Den var liksom en del av meg.. fikk litt vondt i magan da.. så den var litt kjip. men det var verdt det. jeg anbefaler alle å spise mistenkelig kjøtt i portugal., Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 spiste en "ikke helt ferdig"-grillet hamburger i Spania. satt på ramma i 4 dager og greide faen ikke å få i meg noe mat heller Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Én gang i Tyrkia. Verste jeg har opplevd. Løs i magen, og helsikes kramper. Gjør mye for å slippe å oppleve det igjen, ja Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Spiste en reke som hadde ligget på kjøkkenbenken over natta en gang. Small animal, big mistake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå