Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2008 - luke 9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om oppgåve 1:

 

Om alternativ 2 er rett, så impliserer det at alternativ 1 også er rett. Om alternativ 3 er rett, så impliserer det at både alternativ 2 og alternativ 1 også må vere rett.

 

Sidan oppgåva er laga på ein slik måte at berre eitt svar er rett, må altså alternativ 1 vere rett svar på oppgåve 1, sidan det å velje eit anna alternativ vil medføre at fleire enn eitt alternativ er rett løysing.

Endret av nercix
Lenke til kommentar

Ok.Hvis dette er trenden ved spørsmålene utover i årets kalender, begynner jeg virkelig å stille spørsmål ved HW's seriøsitet. Muligens en del av de yngre forumbrukerene synes dette er morsomt. Men gi oss heller spørsmål som ikke er preget av fjortis underbuksehumor!

Endret av magnawox
Lenke til kommentar
Hva ligger ei oppblåsbar dame på for tida da? Var det kanskje den du lekte med ettersom luka var 2 timer forsinka ? :p

 

Hepp!

 

To timer forsinket? Den var vel snarere fire timer for tidlig ute... kalenderluker skal åpnes på morgenkvisten og ikke midt på natten... tsk, tsk, tsk.

 

Men selvfølgelig var det sneket seg inn en liten feil der, Multicom hadde faktisk enda flere slike varianter. Så da ble hele spørsmålet fjernet.

Lenke til kommentar
Om oppgåve 1:

 

Om alternativ 2 er rett, så impliserer det at alternativ 1 også er rett. Om alternativ 3 er rett, så impliserer det at både alternativ 2 og alternativ 1 også må vere rett.

 

Sidan oppgåva er laga på ein slik måte at berre eitt svar er rett, må altså alternativ 1 vere rett svar på oppgåve 1, sidan det å velje eit anna alternativ vil medføre at fleire enn eitt alternativ er rett løysing.

 

Mmmm... gode poeng. Rettet opp litt i ordlyden på spørsmålene _og_ hentet seg mer kaffe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nja. De hadde jo faktisk noen oppblåsbare kavalerer, ikke knulledukker, inne på sia, så det var jo litt relevant. Hvordan blir det med oss som svarte forrige gang? Får jeg lov en gang til eller er svaret enda der?

Lenke til kommentar
Hva ligger ei oppblåsbar dame på for tida da? Var det kanskje den du lekte med ettersom luka var 2 timer forsinka ? :p

 

Hepp!

 

To timer forsinket? Den var vel snarere fire timer for tidlig ute... kalenderluker skal åpnes på morgenkvisten og ikke midt på natten... tsk, tsk, tsk.

 

Men selvfølgelig var det sneket seg inn en liten feil der, Multicom hadde faktisk enda flere slike varianter. Så da ble hele spørsmålet fjernet.

Så om folk har svart feil på den men rett på resten så har de i teorien mulighet til å vinne?

Lenke til kommentar

Han mener at de som er mest aktive i forumet er de som vinner.

 

Men jeg tror nok at det er feil... Eller kanskje... Grunnen til at de mest aktive vinner kan være fordi det er de som har mest peil. Og fordi det er de som legger merke til "Konkurranse: Julekalender 2008 - luke 9" øverst i forumet

Lenke til kommentar
Nå har jeg vært med siden jeg ble medlem og jeg er jo aktiv vær dag.....

Så hadde det vært det så skulle jeg vunnet garantert...hvis det hadde vært grunnen.

 

Ja Brelett, vi klina vilt. Beklager, men nå kan du ihvertfall fjerne det i signaturen.

Jeg har og vært ganske aktiv her, men jeg har ikke vunnet noe enda. Så det stemmer nok ikke helt det jeg skreiv, nei

 

Det er jo en nydelig signatur. Eller alså den tråden er sykt morsom...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...