vargaz Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Har slitt med føttene en stund nå, like før jeg drar til legen. Jeg har skikkelig vondt under føttene etter trening og i flere dager etter, det samme gjelder leggene, jeg spekulerer i om det kan være sålene på skoene, er det noen som vet hvor man kan få kjøpt såler på nett? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg slet med noe lignende før. Fant ut av hælen i joggeskoene var for lav for meg, så jeg fikk for stor belastning på akillesen. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Kjennes ut som at jeg får lite støtte mellom stor tåa og bakover mot hælen. Hvor får man kjøpt en ny såle da? Dette gjelder flere sko til meg, men alle har stort sett samme såle og ingen demping da. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kjenner igjen den følelsen, ja. Hvis man er heldig så finner man jo noe på den lokale skobutikken. Jeg kjøpte meg nye joggesko som passet mine føtter/ben bedre. Altså med høyere hæl (sålemessig). Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Er en butikk her som heter Namsos Bandasje, skal dit i en tur i morgen. Må jeg ha et sett nye såler til alle skoene mine? Kommer til å bli kostbart, men må iallefall ha til begge settene med fotball sko og til et par dagligdags sko.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kunne kanskje vært lurt å høre med en spesialist eller noe, hvis det er tvil om omfanget av dette? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Erfaringen er vel at slike "spesialister" iallefall her i byen er elendige. De kan skjeldent gjøre noe. Jeg var til legen 7 ganger før jeg fikk påvist at jeg hadde treningsastma. Legen påstod først at det bare var en forkjølelse som gjørde at jeg ikke fikk puste. Først etter 6mnd fikk jeg ta en enkel blåsetest og fikk påvist astmaen. Jeg gikk 6mnd i helvette uten medisin. Erfaringen tilsier at andre "spesialister" her er like dårlige. Skal jeg til spesialist må jeg evnt til en storby der det er noen som faktiskt kan noe... Ellers kan jeg likegjerne google meg til løsningen. Må prøve meg med en såle nå tror jeg i første omgang. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvis valget står mellom såle og kvakksalvere, så skjønner jeg at såle ligger på topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå