tomsi42 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Her er et par bilder fra den lille landsbyen Woodley ... Først ut, en sort-hvit utgave av mandagens bilde i Uke 50mm utfordringen: 1/160s, f/2.8, ISO 100, 50mm Deretter et bilde fra rett rundt hjørnet ... 1/160s, f/5.6, ISO 100, 50mm Tom Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det bildet fra utfordringen syns jeg er litt bra. Men pussig nok så tenker jeg på en elv når jeg ser lenge på det. Om det hadde vært en elv så ville jeg kanskje ønsket meg det fra et litt lavere utgangspunkt. Pussig kommentar? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Det bildet fra utfordringen syns jeg er litt bra. Men pussig nok så tenker jeg på en elv når jeg ser lenge på det. Om det hadde vært en elv så ville jeg kanskje ønsket meg det fra et litt lavere utgangspunkt. Pussig kommentar? Nei, tvert i mot. Det er en god kommentar. Jeg skjønner hvor du vil hen. Lavere utgangspunkt vil ikke være dumt. JEg selv kunnne tenkt meg å vært litt lengre mot venstre også. Tom Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 likte det første, trodde først det var domino brikker eller no sånt, at de står i en S var du heldig med. det andre bildet ble jeg litt forvirra av å se på, hvor skal fokuset være? teksten eller skiltet? for min del hadde jeg prøvd å få mur istedet for skiltet. men det er bare min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå