AnaXyd Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Celica er ihvertfall en bil jeg ikke ser til vanlig her jeg bor. Tror det er omtrent 2stk av den nyere typen som Magnum p.i linker til, og 3stk av den typen jeg har som er forrige modell. Det er biler som er morsomme å kjøre, den er lav som faen og man føler at folk snur seg og ser, da de ikke har sett så mange sånne biler før. Noen liker japse biler, noen liker tyske biler, noen liker franske. Noen liker osten over skinka på brødskiva, noen liker skinka over osten. Noen liker ditt, noen liker datt. Det er fullstendig snakk om smaken, og at den er som baken. Delt i to. Celica er ihvertfall en varm anbefalning fra meg, og om trådstarter vil ha et råskinn av en bil som virkelig sparker ifra seg, er en Celica T20 GT4 virkelig noe å anbefale. Tror jeg skrev det for 8 sider siden, men skriver det igjen. Den har 270 turboladede hester i en motor som tåler mye mer enn den er original, og mange klarer å dra ut mye mer av den enn originalt. I tilegg, etter min mening ser den rå ut og det er få som klarer å dra ifra den på stripa. (Ikke bland inn Ferrarier og Bugattier inn i denne påstanden) I tillegg er den driftsikker. Det er vanlig med bittelitt rust i innstegslisten på førersida på det chassiset, ellers er det null og niks med rust. Motoren trenger vedlikehold, som det vanlige. Regreim, vannpumpe og muligens en ny clutch og motoren er klar til flere 100.000km til. + Vanlig intervall med ny olje og oljefilter. Mer trenger du ikke å gjøre, utenom å fylle bensin og spylervæske. Om det skal være noe som pleier å gå galt på disse, er det drivknuter som gradvis blir slitt. Og litt annet småtteri som ikke koster all verden. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Moderatorsverdet suste gjennom tråden, og et par innlegg fikk en barbering. Jeg vil så gjerne at dere argumenterer med litt andre ting enn personhets. Fungerer så dårlig for alle parter. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 KUN utseende? Her er i hvertfall mine definntive favoritter. Er et halvt år fra å kunne ta lappen, men jeg tror det er en av bilene under jeg kommer til å kjøpe Kanskje ikke de kuleste sportsbilene overstyla sportsbilene, men jeg liker litt mer normale biler uten masse stylingcrap. Eneste "stylingen" jeg ville satt på er alltid-lysende blinklys, nye felger og eventuellt nye lykter Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Vel Mr2'en sitter som støpt på veien med en 50/50 vektofrdeling (ikke egen erfaring da jeg ikke har lappen ennå og ikke begynt å kjøre ennå.) Broren min har en Celica T20 CS og der har han nesten brukt like mye på bilen i etterkant av kjøpet som det det kostet ham å kjøpe den, men så er ikke det bare vedlikehold da Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Celica er jo en bil som er morsom å modde.. Har modda min masse nå, selv om jeg har en uten turbo. Og motortuning KOSTER! Men det blir jo så evig rått etterpå også! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg kan styre min begeistring for spreke grevlinger. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå