The Ghost Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Vet vippelykter ikke er det aller peneste på de fleste bilder, men det er ting man kan gjøre med det og Enig med AnaXyd ang. Mx Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Bemerkninger om alder og umodenhet hører ikke hjemme i en diskusjon som det her. Ikke bemerkninger om hvor stygg en syntes en annen bil er heller. Jo, hvorfor ikke? Har jo egne meninger! Og hvis man ikke får lov til å ytre dem på et forum, hva i helvete skal vi diskutere da? Bli mulignes litt tamt vist alle sammen er enige? Ja, muligens jeg oppfører meg som en 14 åring i blandt, og hvorfor ikke? Kanskje jeg har en helt syk trang til det? Kanskje? eller kanskje ikke? Bryr det deg? Uansett; Vippelykter er ikke fint uansett åssen du snur og vender på det. Og merk igjen, dette er min mening! Edit.. Leif Endret 16. desember 2008 av mX Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Vet vippelykter ikke er det aller peneste på de fleste bilder, men det er ting man kan gjøre med det og Ja, man kan la være å kjøre med de oppe. Eneste måten det er mulig å få biler med slike lykter fin på. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jo, hvorfor ikke? Har jo egne meninger! Og hvis man ikke får lov til å ytre dem på et forum, hva i helvete skal vi diskutere da? Det er jo fastslått noen sider tilbake at du ikke ytrer egne meninger, men andres. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jo, hvorfor ikke? Har jo egne meninger! Og hvis man ikke får lov til å ytre dem på et forum, hva i helvete skal vi diskutere da? Det er jo fastslått noen sider tilbake at du ikke ytrer egne meninger, men andres. mhm Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Bemerkninger om alder og umodenhet hører ikke hjemme i en diskusjon som det her. Ikke bemerkninger om hvor stygg en syntes en annen bil er heller. Jo, hvorfor ikke? Har jo egne meninger! Og hvis man ikke får lov til å ytre dem på et forum, hva i helvete skal vi diskutere da? Bli mulignes litt tamt vist alle sammen er enige? Ja, muligens jeg oppfører meg som en 14 åring i blandt, og hvorfor ikke? Kanskje jeg har en helt syk trang til det? Kanskje? eller kanskje ikke? Bryr det deg? Uansett; Vippelykter er ikke fint uansett åssen du snur og vender på det. Og merk igjen, dette er min mening! Edit.. Leif Klart er det lov til å ytre sine egne meninger på et forum. Men det er ikke alle tråder det passer. Hadde emnetittelen vært: "Hva syntes dere om denne bilen?" etc. hadde det vært noe helt annet. Ser bare ikke grunnen til at du skal rakke ned på Toyota og de andre merkene derfra. Om du har en syk trang til å oppføre deg som en fjortenåring, så kan du gjøre det helt andre steder enn i denne delen av forumet. Det bryr ikke meg, men omtrent 90% av postene her har handlet om din fanboy-holdning og jeg tror vi har fattet ditt poeng nå. Tilbake til saken, enig med deg i det med vippelyktene. Det er ikke så veldig pent når de er oppe, men en MR2 MKII ser faktisk veldig rå ut når de er nede. Veldig clean stil rundt frontpartiet, og den ser morsk ut. En slik bil vil jeg ihvertfall anbefale, på grunn av dens driftsikkerhet, kulhetsfaktor, at den ikke er så fryktelig dyr og at det er gode biler å kjøre. Min Celica ligger ihvertfall noe inne i h på veien, og det er morsomt å ta krappe svinger med den om sommeren.. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 snip snip snip snip Jau, inrømmer at denne tråden muligens har gått litt av skaftet. Da jeg ser at jeg har skrevet litt av hvert når jeg nå går igjennom den... Men likvel så mener jeg at VAG er og blir, best. Og du mener at en annen "type" biler er bedre. Blir som å krangle om hva som er best av lave og høye biler.(Eller var det en sykt dårlig sammenligning?) Alt etter hva man selv liker. (Liker helst lave her da ) Hehe, Golfen henger som støpt på veien den også Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Bemerkninger om alder og umodenhet hører ikke hjemme i en diskusjon som det her. Ikke bemerkninger om hvor stygg en syntes en annen bil er heller. Når trådstarter spør oss etter en KUL ungdomsbil, så må det være lov å kritisere andre sin oppfattelse av kul. Det er jo grunnlaget for enhver diskusjon, det å kunne være uenig og argumentere for sine meninger. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Men likvel så mener jeg at VAG er og blir, best. Og du mener at en annen "type" biler er bedre. Blir som å krangle om hva som er best av lave og høye biler.(Eller var det en sykt dårlig sammenligning?) Alt etter hva man selv liker. (Liker helst lave her da ) Hehe, Golfen henger som støpt på veien den også Det er ikke så vanskelig å skjønne at du A: ikke har kjørt mer enn et par forskjellige biler og at B: du har null peiling på bilers kjøreegenskaper. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Men likvel så mener jeg at VAG er og blir, best. Og du mener at en annen "type" biler er bedre. Blir som å krangle om hva som er best av lave og høye biler.(Eller var det en sykt dårlig sammenligning?) Alt etter hva man selv liker. (Liker helst lave her da ) Hehe, Golfen henger som støpt på veien den også Det er ikke så vanskelig å skjønne at du A: ikke har kjørt mer enn et par forskjellige biler og at B: du har null peiling på bilers kjøreegenskaper. Har ikke kjørt så mange biler heller, har jeg noen gang sagt det? har vel kanche ikke kjørt no mer enn 10 forskjellige biler. Og det er egentlig ganske så lite. Og ja, Golfen henger godt på veien. Endret 16. desember 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Men likvel så mener jeg at VAG er og blir, best. Og du mener at en annen "type" biler er bedre. Blir som å krangle om hva som er best av lave og høye biler.(Eller var det en sykt dårlig sammenligning?) Alt etter hva man selv liker. (Liker helst lave her da ) Hehe, Golfen henger som støpt på veien den også Det er ikke så vanskelig å skjønne at du A: ikke har kjørt mer enn et par forskjellige biler og at B: du har null peiling på bilers kjøreegenskaper. Det er heller ikke så vanskelig å si at du A: er en forbanna idiot, og B: at du er en enda større idiot. Har ikke kjørt så mange biler heller, har jeg noen gang sagt det? har vel kanche ikke kjørt no mer enn 10 forskjellige biler. Og det er egentlig ganske så lite. Og ja, Golfen henger godt på veien. Nei, en Golf "henger ikke godt på veien". Dette sier du bare fordi du ikke har sammenligningsgrunnlag å uttale deg ut i fra. Endret 16. desember 2008 av fredrik Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Men likvel så mener jeg at VAG er og blir, best. Og du mener at en annen "type" biler er bedre. Blir som å krangle om hva som er best av lave og høye biler.(Eller var det en sykt dårlig sammenligning?) Alt etter hva man selv liker. (Liker helst lave her da ) Hehe, Golfen henger som støpt på veien den også Best? Beste kjøreegenskaper? Best kollisjonssikkerhet? Best driftsikkerhet? Best mtp. mest-for-penga? Nei, jeg liker røde biler best jeg, fordi jeg kjører rød bil så klart. Alt annet er jo bare søppel, men det ser det jo ikke ut til at det er så mange som forstår.. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Henger ikke godt på veien fordi han ikke har sammenlignet med andre biler? Hva har det med saken å gjøre? Synes han den henger bra så synes han det. Veldig så sinte alle skulle bli da, spurte vel faktisk ikke om dere kunne krangle? Trådstarter : Funnet ut noe? Utenom at de fleste liker å krangle? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Henger ikke godt på veien fordi han ikke har sammenlignet med andre biler? Hva har det med saken å gjøre? Synes han den henger bra så synes han det. Hvis du skal påstå om noe er bra eller dårlig er det vel greit å ha noe å sammenligne med, er det ikke? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Das Quote gikk til helvete... Jo, iforhold til de andre bilene jeg har kjørt. Så henger Golfen godt på veien. Og dermed: BANG, jeg har et sammenligningsgrunnlag. @ >Jonas< Mest for penga er det vel muligens ikke, men man får det man betaler for. Gode kjøreegenskaper er det på Tyske biler generelt (min oppfattning + diverse tester, og da mener jeg ikke bare VAG.) Kollisjon er jeg neimen ikke sikker på, der tror jeg egentlig det er Franske bilder som skårer best. Ser den siste setningen din som ironi... Endret 16. desember 2008 av mX Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Das Quote gikk til helvete... Jo, iforhold til de andre bilene jeg har kjørt. Så henger Golfen godt på veien. Og dermed: BANG, jeg har et sammenligningsgrunnlag. Jeg kan forestille meg hva slags andre biler det er snakk om dersom du faktisk påstår at en standard Golf ligger som støpt på veien. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Das Quote gikk til helvete... Jo, iforhold til de andre bilene jeg har kjørt. Så henger Golfen godt på veien. Og dermed: BANG, jeg har et sammenligningsgrunnlag. Jeg kan forestille meg hva slags andre biler det er snakk om dersom du faktisk påstår at en standard Golf ligger som støpt på veien. Har jeg sagt at den er standard? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Das Quote gikk til helvete... Jo, iforhold til de andre bilene jeg har kjørt. Så henger Golfen godt på veien. Og dermed: BANG, jeg har et sammenligningsgrunnlag. Jeg kan forestille meg hva slags andre biler det er snakk om dersom du faktisk påstår at en standard Golf ligger som støpt på veien. Har jeg sagt at den er standard? La meg gjette: Overdimensjonerte felger og et senkesett? Null hjulstillingskontroll etter senking også muligens? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Har jeg sagt at den er standard? Nå er det vel heller uinteressant hva en modifisert Golf kan få til sammenlignet med en umodifisert hva som helst annet. Man bør jo sammenligne under like forhold. Jeg vil for øvrig anbefale trådstarter en Toyota Celica. I mine øyne ser den ikke ut, men har fått med meg at mange syns den er kul. Den har langt morsommere kjøreegenskaper enn en standard Golf. Og sist, men ikke minst, den har god driftssikkerhet. Siden vedkommende har tenkt å blåse alle sparepengene sine på innkjøp av bil, kan det være en fordel å gardere seg mot andre uforutsette utgifter. Endret 16. desember 2008 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Das Quote gikk til helvete... Jo, iforhold til de andre bilene jeg har kjørt. Så henger Golfen godt på veien. Og dermed: BANG, jeg har et sammenligningsgrunnlag. Jeg kan forestille meg hva slags andre biler det er snakk om dersom du faktisk påstår at en standard Golf ligger som støpt på veien. Har jeg sagt at den er standard? La meg gjette: Overdimensjonerte felger og et senkesett? Null hjulstillingskontroll etter senking også muligens? Senkesett og "underdimensjonerte" felger vil jeg heller si... 16", Ihverfall da jeg kjøpte den. Nå er det byttet til GTI dempere og fjærer da 2 av koni demperne var ødelagt. + at den ene justeringsskruen rett og slett smuldret opp når det skulle tas av. Til våren blir det ikke kjøpt FK senkesett ihvertfall. Har sett meg ut KW variant 2, som et mulig kjøp. Uansett så blir det senkesett, deretter nye dekk og felg45 (går nok for 18") og til slutt 4-hjulskontroll. Da jeg har fått med meg at dette lønner seg når man kjøper helt nye dekk, kjedelig å slite de ut pga at hjula står feil. @ Magnum p.i. Ja, det er fult mulig at Celican har bedre kjøre-egenskaper enn en standard Golf. Har ikke prøvd, så jeg vet ikke. Og vi to er ihvertfall enige om en ting, Celican ser ikke ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå