femftifem Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 japansk er mest driftsikkert, the end. Jeg ville heller kræsjet i en blekkboks enn å kræsje i jappseblekk. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 *Forsetter å fronte at Tysk er best* Mhm... Ja det er fullt mulig det. Må jeg virkelig gi meg altså? Kan vel ikke legge skjul på at jeg er en hardbarket VAG "fan". Da det er Audi Sport Quattro som er drømmebilen Av nysgjerrighet lurer jeg på hvorfor du er så innmari VAG-fan? Du har minimalt med fartstid på veien og jeg ser ikke for meg at du har prøvd nok biler av andre merker over lengre tid til å kunne uttale deg om at "tysk er best". Hehe, har nok "dessverre" fått det "banket" inn i skallen at det er "best" Edit: Helvetes skrivefeil. Så med andre ord taler du ikke egne meninger og erfaringer, men andres. Kjekt å vite. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 japansk er mest driftsikkert, the end. Jeg ville heller kræsjet i en blekkboks enn å kræsje i jappseblekk. Mhm, godt begrunnet påstand du kommer med. Det er jo ikke vesentlig at mange "japseblekk" har 5 stjerner i NCAP. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) japansk er mest driftsikkert, the end. Jeg ville heller kræsjet i en blekkboks enn å kræsje i jappseblekk. Skulle tro det var mulig å i det minste holde et grunnleggende nivå på argumentasjonen her. Det du sier har jo det samme mentale nivået som noe en gjeng 14-åringer kunne sagt til hverandre i langfri. For øvrig har "alle" bilprodusenter forstått at sikkerhet selger. Så nå er faktisk de fleste nye personbiler her til lands fire- eller fem-stjerners. Enten de er tyske, amerikanske, svenske, franske, italienske, koreanske eller japanske. Holdningene dine gikk ut på dato på slutten av 90-tallet. Endret 10. desember 2008 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 *Forsetter å fronte at Tysk er best* Mhm... Ja det er fullt mulig det. Må jeg virkelig gi meg altså? Kan vel ikke legge skjul på at jeg er en hardbarket VAG "fan". Da det er Audi Sport Quattro som er drømmebilen Av nysgjerrighet lurer jeg på hvorfor du er så innmari VAG-fan? Du har minimalt med fartstid på veien og jeg ser ikke for meg at du har prøvd nok biler av andre merker over lengre tid til å kunne uttale deg om at "tysk er best". Hehe, har nok "dessverre" fått det "banket" inn i skallen at det er "best" Edit: Helvetes skrivefeil. Så med andre ord taler du ikke egne meninger og erfaringer, men andres. Kjekt å vite. BRA for deg da Hadde vi ikke hatt moderatorer her på forumet så skulle jeg slengt ut en glose til deg, men lar være. Kun for å være høffelig. Personlig så har jeg kun hatt gode erfaringer med Golfen. Og har ALDRI vært missfornøyd med den Og av ren nysgjerrighet: Hvilken bil/biler er det du har/kjører? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Min japse bil knuser din golf på alt OT: La oss ikke spore helt av her da. Syns trådstarter kunne kommet inn å sagt litt om hva han syns om foslagene så langt. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Min japse bil knuser din golf på alt Fullt mulig Bortsett fra kvalitets følelsen du har når du kjører Anyway, har vi kommet fram til en fornuftig konklusjon til trådstarter? Endret 10. desember 2008 av mX Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Sier bare en ting... http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Der har ihvertfall trådstarter en bil som skiller seg ut. Var tydeligvis en glad bil også Endret 10. desember 2008 av mX Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Innbiller meg at den skal være hysterisk moro å kjøre på vintern! Endret 10. desember 2008 av da90el Lenke til kommentar
rublings Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Min japse bil knuser din golf på alt Fullt mulig Bortsett fra kvalitets følelsen du har når du kjører Anyway, har vi kommet fram til en fornuftig konklusjon til trådstarter? Tyskerne er generelt sett flinkere enn japsene på opplevd kvalitet ja, helt enig der Nå ville faktisk trådstarter ha en bil med 4 eller 5 seter. Men er sikkert hysterisk på vinterveier ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Min japse bil knuser din golf på alt Som 16-åring har du sikkert lang erfaring med hvilke biler som er bra, ja Selv om mamma har japsebil, behøver det ikke å være det beste alternativet. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 BRA for deg da Hadde vi ikke hatt moderatorer her på forumet så skulle jeg slengt ut en glose til deg, men lar være. Kun for å være høffelig. Personlig så har jeg kun hatt gode erfaringer med Golfen. Og har ALDRI vært missfornøyd med den Og av ren nysgjerrighet: Hvilken bil/biler er det du har/kjører? Det var jeg jaggu heldig, jeg ungikk å få slengt gloser til meg. Puh. Hvor mange kilometer har du kjørt golfen din? 10.000 eller noe sånt? Jeg kjører tysk selv. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Hvem mangler utstyr? Denne har jo ikke engang elektriske vindusheiser bak?! Jeg kan heller ikke skjønne at det instrumentpanelet er så mye mer fancy enn skruknottene du prater om Magnum. Sammenlikner man f.eks. denne med en Primera fra samme år, har Primeraen en haug mer utstyr som er standard. Du glemmer også en vesentlig ting. Nissan Primera av samme årgang som den Audien er ingen driftssikker bil. http://www.dinside.no/motor/bil/bruktbil/3.../art523581.html De fire årene vi hadde en slik Primera hadde vi ihvertfall ingen feil med den. Men jeg kan ikke helt skjønne hva det hadde med utstyr å gjøre? Disse rapportene viser jo totalt forskjellig alle sammen. I en rapport kommer en bil og et merke på topp, og i en annen rapport kommer de samme på en helt annen plassering. Utenlandkse rapporter er vel heller ikke så veldig relevant for Norge, da bilene utsettes for litt annen behandling her i landet enn for eksempel i Tyskland og England. Har forresten ei i familien som desverre kjører en VAG bil, den tredje på rad faktisk (at hun aldri lærer.. Men sånn er det jo når man har venner som er VAG selgere..), og selv om den ikke er mange årene, er oljeforbruket høyt og hun må stadig etterfylle. På VAG verkstedet sier de bare at dette er helt normalt?! Blant famieliemedlemmer skiller japanske og franske(!) biler seg ut med klart minst feil, mens VAG-bilene (og svensk av eldre årgang) er de som skiller seg ut med klart mest feil. Endret 10. desember 2008 av >Jonas< Lenke til kommentar
rublings Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Min japse bil knuser din golf på alt Som 16-åring har du sikkert lang erfaring med hvilke biler som er bra, ja Selv om mamma har japsebil, behøver det ikke å være det beste alternativet. Det var ment som et ironisk og spydig innlegg pga fanboy-faktene til Mx Kan nevne at foreldrene mine kjører Audi, Mazdaen er min. Endret 10. desember 2008 av rublings Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Se der ja. Hehe... Jau, er vel nærme 15K tenker jeg. Ikke langt, men kjører ca 8 mil hver dag, så tallet blir stadig høyere. Hadde ikke hatt noe imot om det hadde vært halvparten så kort for å si det sånn. He... Har det med å være litt småfrekk i blandt... Hehe... @ rublings, fanboy-aktige innlegg? Det har vi ikke sett noe til Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Rånekasse = http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Eller skikkelig bil = http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Se der ja. Hehe... Jau, er vel nærme 15K tenker jeg. Ikke langt, men kjører ca 8 mil hver dag, så tallet blir stadig høyere. Hadde ikke hatt noe imot om det hadde vært halvparten så kort for å si det sånn. He... Har det med å være litt småfrekk i blandt... Hehe... @ rublings, fanboy-aktige innlegg? Det har vi ikke sett noe til Det er altså ikke bare andres meninger du ytrer, men de har også grobunn i en erfaring på hele 15.000 kilometer. Man kan vel trygt si at etter hele 15.000 kilometer og ett år bak rattet på en bil har du erfart absolutt alt med en bil og hva som eventuelt skjer / ikke skjer med den. Med en slik lang erfaring trenger man selvsagt ikke å ta hensyn til en hel haug med kvalitetstester og andre kunders erfaringer. 15.000 / 1 år = allvitende på temaet. Vær også litt forsiktig med den småfrekkheten din, jeg felte opptil flere tårer i sted når jeg så at du faktisk hadde tenkt å komme med noen gloser. Takker gudene for moderatorer, hvis ikke hadde nok min nattesøvn blitt ødelagt Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Rånekasse = http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Eller skikkelig bil = http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Begge er rånekasser, og hvis man i det hele tatt VURDERER å kjøpe pkt. 1 en SEAT og pkt. 2 en SEAT fra 1996 til 200 løk skal jeg personlig finne deg og le deg midt i ansiktet. SEAT er det aller, aller verste som finnes. Tro meg, jeg har hatt to stk. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 snip Det er altså ikke bare andres meninger du ytrer, men de har også grobunn i en erfaring på hele 15.000 kilometer. Man kan vel trygt si at etter hele 15.000 kilometer og ett år bak rattet på en bil har du erfart absolutt alt med en bil og hva som eventuelt skjer / ikke skjer med den. Med en slik lang erfaring trenger man selvsagt ikke å ta hensyn til en hel haug med kvalitetstester og andre kunders erfaringer. 15.000 / 1 år = allvitende på temaet. Vær også litt forsiktig med den småfrekkheten din, jeg felte opptil flere tårer i sted når jeg så at du faktisk hadde tenkt å komme med noen gloser. Takker gudene for moderatorer, hvis ikke hadde nok min nattesøvn blitt ødelagt Hehehe... Du er flink til å skrive, hva faan, på en "Ironisk" form eller hva det nå heter Og ja, jeg intrømmer det. 15k bak rattet (med egen bil vel og merke), er ikke all verden. So, case closed between you and me? Or? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå