AnaXyd Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Supra er bare å glemme ihvertfall, om du skal holde deg rundt 200k. Den supraen mannen ovenfor linket til er uten engangsavgift. (Og denne kommer på fort 100k ++) Den nye Celicaen er lekker, men den har ikke like rå motor som forrige modellen (T20) Mener jeg så en Celica T20 GT4 til 200k her på finn.no.. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 joa, supra er jo litt i tåka, men det hadde vært nice! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Å huff... blir nesten i fra meg jeg når dere annbefaler så mange riskokere... Bra det fins forskjellige meninger da Lenke til kommentar
rublings Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Supra er bare tull å ha som hovedbil, da man ikke får skilter på de for øyeblikket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Har ikke sjekket forsikringspremien for en Supra, men DET var noe av det første jeg ville sjekket før jeg shoppet uansett. Det er lett slik at KUL er DYR, så det kan være lurt å velge en uvanlig ungdomsbil, og kule den opp litt. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Så årsmodell er ikke viktig? Fiesta ST En 31år gammel 911 Golf GT med 170hk. Opel Astra GTC. Astra med 170 hk. Hvis du liker AR kan vel kanskje denne stasjonsvognen med 2.5 V6 være noe. Hva med en 16år gammel M3? Ligger også en haug med gamle corvetter og andre Amcars på finn.no til under 200.000. Bare for å nevne det, så er den M3´n ikke noe å kikke på. Er fra Skien selv, så vet om denne bilen (ikke bra!) Supra er forresten ikke noe problem å skilte så lenge det er en LHD Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Mini Cooper Chili,Harmon Kardon Personbil 2005, 68000 km., kr. 199.000,- Mye utstyr, riktig farge, grei nok motor og OK pris. Endret 9. desember 2008 av ahpadt Lenke til kommentar
01xx02 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...ll&tot=null Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 mitsubishien var nice. denna a?: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Å herregud! Å Herregud! Å ... herre! Er det virkelig bare "tuner" riskoker biler dere annbefaler? Hva med å se innom her en tur? *Fortsetter å fronte at Tysk er best* Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 japansk er mest driftsikkert, the end. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) japansk er mest driftsikkert, the end. Driftssikkerhet doesn't equal coolness. Endret 9. desember 2008 av ahpadt Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Mitt tips: Ikke kjøp deg en "ungdomsbil" til 200.000. Du smeller inni noe med bilen før eller siden. Kjøp deg heller noe billigere til du har lært deg å kjøre bil ordentlig (jeg tar forbehold om at du er ung siden du vil ha en ungdomsbil). Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 japansk er mest driftsikkert, the end. Hva er galt med riskoker da? Det er driftsikkerhet så det holder ihvertfall. Driftssikkerhet doesn't equal coolness. Hvor "coolt" er det med høye verkstedsregninger og en bil som ikke virker som den skal? Noe av det minst "coole" du kan oppleve er jo å stå langs veien med hodet nedi panseret. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 japansk er mest driftsikkert, the end. Hva er galt med riskoker da? Det er driftsikkerhet så det holder ihvertfall. Driftssikkerhet doesn't equal coolness. Hvor "coolt" er det med høye verkstedsregninger og en bil som ikke virker som den skal? Noe av det minst "coole" du kan oppleve er jo å stå langs veien med hodet nedi panseret. Garanterer du at han vil få høye verkstedregninger og motorstopp langs veien hvis han ikke kjøper japansk? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 men når man kan få både driftsikkert og coolt, hvor er da problemet? hence my links Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Garanterer du at han vil få høye verkstedregninger og motorstopp langs veien hvis han ikke kjøper japansk? Nei, jeg garanterer det hvis han kjøper VAG. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Hehe!! Alle bilmerker har sine mandagsbilen Jeg har hatt 86´Opel uten rust, mens en Honda som stadig det var noe med.. Endret 9. desember 2008 av Pluggen Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 japansk er mest driftsikkert, the end. Øøh... Tenk deg om litt før du sier noe du tror jeg Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 japansk er mest driftsikkert, the end. Øøh... Tenk deg om litt før du sier noe du tror jeg Hallo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå