Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg en dritsek ? ( kjærste slo opp pga )

Gjest mhelgestad

Anbefalte innlegg

Gjest Mhm a er jeg

Jeg har hatt en kjærste som sier hun slo opp fordi jeg ikke kom på bæsøk .

jeg va nesten vær dag og snakka til henne før nokka skjedde.

Så når vi va i lag kom jeg en gang etter Sverige turn hennes men ikke mere pga har ikke lappen så kommer meg ikke noen vei, men jeg kunne ha sykkla som tok 2 timer det var det jeg gjorde før så en dag knuste hun hjærte mitt ... Og i dag 2 månder senere får jeg hører hvorfor hun slo opp, Men er jeg en drit sek som ikke orka og bæsøke henne??

Vil ikke gå i samme feilen igjen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det ikke mye jeg kan tyde fra det lille du skrev, men ut i fra det jeg ser, så er du ingen drittsekk nei. :)

Høres mer ut som en dårlig unskyldning fra hennes side for at hun skal slippe å snakke med deg om den virkelige grunnen til at hun gjorde det slutt.

Sånne feige jenter har du ingenting til overs for, så her er det bare å se opp og frem, og komme deg videre. :)

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...