Gjest Mhm a er jeg Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg har hatt en kjærste som sier hun slo opp fordi jeg ikke kom på bæsøk . jeg va nesten vær dag og snakka til henne før nokka skjedde. Så når vi va i lag kom jeg en gang etter Sverige turn hennes men ikke mere pga har ikke lappen så kommer meg ikke noen vei, men jeg kunne ha sykkla som tok 2 timer det var det jeg gjorde før så en dag knuste hun hjærte mitt ... Og i dag 2 månder senere får jeg hører hvorfor hun slo opp, Men er jeg en drit sek som ikke orka og bæsøke henne?? Vil ikke gå i samme feilen igjen Lenke til kommentar
DELLARMADA Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 er vel heller ho som er drittsekk synes jeg :!: Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nå er det ikke mye jeg kan tyde fra det lille du skrev, men ut i fra det jeg ser, så er du ingen drittsekk nei. Høres mer ut som en dårlig unskyldning fra hennes side for at hun skal slippe å snakke med deg om den virkelige grunnen til at hun gjorde det slutt. Sånne feige jenter har du ingenting til overs for, så her er det bare å se opp og frem, og komme deg videre. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hørtes ut som et seriøst og langvarig forhold Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Til trådstarter, JA DU ER EN FORBANNA DRITTSEKK! Hvordan våger du å ikke dra på besøk når du har muligheten! Sånne som deg bør skamme seg. Nå vet du det iallefall, dette her er LIKE ILLE som å kikke i en dameveske!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 I call troll. Altså, jeg skjønner jo at hun ikke trivdes med å ikke treffe deg lenger, men jeg synes hun kunne tatt det opp med deg før hun dumpet deg pga. det. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Dere er alle drit seker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå