Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hjelp! PCen min eter strømforsyninger!

Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at her på torsdag stter eg og installerer GTA IV og sitter å gleder meg til å spele. Speler i 30 min før eg må legge meg. Så morningen etter kjem eg heim fra jobb og skal slå på pc'en og ingen reaksjon. Og da meine eg at eg sitter å trykker på "påknappen" og ingen ting skjer. Tester masse tull før eg tar den med til ein kompis og tester ein anna strømforsyning. Da funka pc'en igjen. Så på lørdag og søndag speler eg som ein som ein gal og så er det lalling igjen. Reise på jobb, kommer heim og bang så funker den ikkje. Får ein kompis til å ta med opp ein gammal strømforsyning han hadde og kopla den inn og vips den funka. Kva kan vere prblemet mitt, For bestiller meg ein 1000w MIST forsyning no og vil ikkje at den skal bli svid og:S

ALDRI vert borti noko slikt før? Please hjelp meg?

Ser det er ingen som svarer, så kan hende eg kan gjør det litt enklere for folk.

RE EDIT:

Pcen min vart svart og regarte ikkje med ein pip ein gong når eg trykte "på" knappen, skifta min MIST 500W Strømforsyning med ein 580W Hype(r?) og alt var bra.

Men etter to dager var alt svart igjen. Eg tok ut alt og sjekka men alt var svart.

Kobla i ein gammal Chieftech 400W for å sjå om eg fekk strøm på hovedkortet og bang så funka det igjen. Skjønner ingen ting så spør etter hjelp her.

Endret av andal3n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan vel være for svake PSU'er som ble brukt? hvordan maskinvare har du?

Skulle ikkje tru det men kansje.

Første PSU som døde var ein MIST 500W

Andre PSU var ein Hype(r?) 580W (Ubrukt)

Min HW er:

HK: ASUS P5N32-E SLI, nForce-680i SLI, ATX, Socket-775, 2xGbLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16 (P5N32-E SLI)

SK: ASUS GeForce 8800GT 512MB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI-I/ HDCP, 600MHz (EN8800GT/G/HTDP/512M)

RAM: GEIL 2GB (2x1GB) DDR2 PC6400 800MHz Ultra 4-4-4-12 Metallic-Orange Aluminum Retail (GX22GB6400UDC) - Har 2 stk av dene så 4GB til sammen.

CPU: INTEL Core 2 Quad Q6600 2.4GHz Socket LGA775, 8MB, BOXED m/vifte (BX80562Q6600)

CPU KJØLING: ZALMAN CNPS9700 NT Ultra Quiet CPU Kjøler, Socket 775/ 754/ 939/ 940/ AM2 (CNPS9700NT)

HD:

2stk - WESTERN DIGITAL Digital Caviar GP 1TB SATA2 16MB 7200RPM (WD10EACS)

3stk - WESTERN DIGITAL AV 500GB 8MB SATA/300 7200RPM IN (WD5000AVJS)

Det er jo det som bruke strømmen hovedsakli.

Og 3 vifter:

120mm på Harddiskene.

120mm bak kabinettet. Rett ved CPU kjøling.

80mm i toppen av kabinettet.

Lenke til kommentar

RE EDIT:

Pcen min vart svart og regarte ikkje med ein pip ein gong når eg trykte "på" knappen, skifta min MIST 500W Strømforsyning med ein 580W Hype(r?) og alt var bra.

Men etter to dager var alt svart igjen. Eg tok ut alt og sjekka men alt var svart.

Kobla i ein gammal Chieftech 400W for å sjå om eg fekk strøm på hovedkortet og bang så funka det igjen. Skjønner ingen ting så spør etter hjelp her.

Lenke til kommentar
Har du sjekket etterpå at de døde PSUene faktisk er døde?

*Redigert*

Den første var sterk sviddlukt av, så den tenke eg var død, men nei faktisk ikkje. Har egentli tenkt dei var døde sia dei funke og så funke dei plutselig ikkje etter kort tid. Og starte kun viss eg sette inn ein ny:S

Har du ein teori om kva det kan vere?

Endret av andal3n
Lenke til kommentar
Det siste innlegget der var ikke helt lett å forstå. Kan være min nynorsk som begynner å bli litt rusten etter for mange år i Danmark, men...

Du kan teste om det er liv i PSU'en på denne måten: http://www.hardware.no/diverse/overklokkin...orsyninger.html Evt. en av disse hvis du er utrygg på metoden.

Nei berre eg som har skreve litt fort så eg har redigert det no^^

Men eg skal ta å sjekke det. men kva kan vere dei forskjellige grunnane til at dette skjer?

Ingen som har noko teoria? :S

Lenke til kommentar
Jeg er ikke så flink med slike ting men for meg høres det ut som at PSUene ble/blir overbelastet

Da er det meget rart at eg har hatt den 500w kjørende på denne hardwaren i rundt 6mnd uten problem:S Kan det vere ein strømforgreinar eller stikkontakt som ka vere gale:S

Kan det vere CPU kansje, noko anna hardware som kortslutte PSU'en.:S?

Lenke til kommentar
joda, men har vel en del å gjøre med kvaliteten til PSUene. Kanskje du skulle tatt turen innom en butikk som kan teste pcen?

Jo trur eg gjør det, tar nok den med i morra eller på fredag. Skal ta å komme igjen med resultatet. Takk for hjelpa folkens!;)

Lenke til kommentar

Greit det;)

No er PC'en levert inn på Totaldata og venter på svar på feilen.

Har og fått inn bestillinga mi no. Bestilte meg Kabinett, Vifter til Kabinettet & strømforsyning.

Varer:

Kabinett: http://www.hardware.no/artikler/zalman_gs1000/55992

Vifter: Papst 4412F2GLL

http://www.hardware.no/artikler/aatte_stoy...-vifter/22935/7

PSU: http://www.hardware.no/artikler/mist_1000_w/52130

Skal komme tilbake med problemløysinga viss vi finner dn^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...