elvis. Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Ser her på forumet at man har delte oppfatninger om netconnection. Kjøpte psu og thermaltake kabinett der i forrige uke. Da varene ankom viste det seg at fronten på kabinettet var ødelagt, dette skyldes dårlig pakking før forsendelse. (Har vært postmann og lagerekspeditør så dette veit jeg). Netconnection oppgir ikke noe tlf. nr dette fikk meg til å stusse. De svarte hurtig og greit på mailene mine, og vil sende meg ny front etter at jeg har sent tilbake den ødelagte, (hva skal de med en ødelagt front?). Etter å ha lest endel meldinger på forumet lurer jeg nå på om de vil gjøre det de sier, eller om jeg bør sende varene tilbake fort som F.. , før angrefristen går ut ? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 de gjør nok som de sier. det som de dreit seg ut med her var at de ga seg ut for å være kunder osv av nettstedet, og skrøyt det opp i skyene, det viste seg da at det var daglig leder og en ansatt som satt og skrev. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 de gjør nok som de sier. det som de dreit seg ut med her var at de ga seg ut for å være kunder osv av nettstedet, og skrøyt det opp i skyene, det viste seg da at det var daglig leder og en ansatt som satt og skrev. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 ...og dette pågikk i stor stil over lengre tid. saken er som så: en bruker (kj3ll) begynte å stille spørsmål ved dette pga brukernavn. usedvanlig bra observert. etterhvert som det begynte å se stygt ut, gikk denne daglige lederen, kenneth holseth var det vel, under falskt dekke og forsvarte, avviste og prøvde å dysse ned anklagene. når så han ble tatt med samme ip som en av den skyldige var skandalen et faktum, men det stopper ikke her. tingen var at de gav en unnskyldning da de ble totalt avkledd og det ikke var noen annen utvei. vel og merke var dette ikke noen samvittighetsfull innrømmelse, men en siste utvei for å prøve å redde eget skinn. noe som ble bekreftet da den viste seg ikke verdt en dritt (ikke alle har fått med seg dette) da de fortsatte den ulovlige reklamevirksomheten etter dette og, litt av noen typer med andre ord. døm selv, synes du slike fortjener dine penger, jeg synes ikke, ikke på langt nær. hadde ikke kjøpt vannkjøling til 1kr der engang av prinsipp. håper de som drev denne handelen går personlig konkurs og samler flasker på oslo s i nær framtid. forøvrig var de postene om denne saken hylende morsom du burde virkelig ta deg tid til en kosestund med kald cola og sette deg ned å studere alle postene ang dette emnet topp underholdning. spesielt "splittet personlighet?!" tråden og "maze3 på netconnection" tråden. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Vi bør vel legge til at erfaringene etter at svindelen ble oppdaget stort sett har vært gode. Jeg ville nok ikke vært redd for å sende fronten i retur (er normalt webshopper ønsker defekte varer i retur), men personlig kommer jeg aldri til å gi svindlerne i Netconnection ei krone. Folk som har så lav forretningsmoral har jeg ingenting til overs for. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Vi bør vel legge til at erfaringene etter at svindelen ble oppdaget stort sett har vært gode. Jeg ville nok ikke vært redd for å sende fronten i retur (er normalt webshopper ønsker defekte varer i retur), men personlig kommer jeg aldri til å gi svindlerne i Netconnection ei krone. Folk som har så lav forretningsmoral har jeg ingenting til overs for. word! Lenke til kommentar
gecho Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Vi bør vel legge til at erfaringene etter at svindelen ble oppdaget stort sett har vært gode. Jeg ville nok ikke vært redd for å sende fronten i retur (er normalt webshopper ønsker defekte varer i retur), men personlig kommer jeg aldri til å gi svindlerne i Netconnection ei krone. Folk som har så lav forretningsmoral har jeg ingenting til overs for. Vel, - forretningsmoral og forretningsmoral. Det er ikke så høy forretningsmoral rundt omkring når alt kommer til alt. "Hemmeligheten" ved å drive forretning er å gjøre det som gagner en selv, - også på sikt. Netconnection har vel ikke helt klart det ved sine stunts her på forumet ... Så de som driter seg ut ved slik smålig og dirty juks som her, - skal man heller le av enn å handle med !!! Forretningsmoral, - neivel, men det er laver intelligens og integritet enn andre forretningsdrivende har, det er. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Var jo faktisk så ille at når folk begynte å klage på daglig leder der, og halvveis fant ut at han var den han varm så lagde han et NYTT brukernavn og forsvarte det forrige sitt og netconnection. Som flere over her sier: Ville ikke brukt ei eneste korne der. Ser jeg nonesinne noen av de folka så skal jeg liksom bare tilfeldig si "Åja, dere er fra Netconnection ja. Mm, var det du som utgav deg som en kunde hos din egen bedrift på HW.no sitt forum?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå