Morten A Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 etter den nye updaten kom, så hører jeg ingenting på min BenQ 24" skjerm. hva er grunnen? får lyd i en gammal tv, men ikke på flatskjermen. hadde lyd før også i benQ 24" skjermen. xbox 360 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er et kjent problem, og Microsoft "jobber" med saken. Birger Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) hører de har jobbet med den saken i 1mnd nå. enda har ikke noe skjedd! rimelig dårlig av de. finnes det noen trix for å få tilbake game menyen på xbox? Endret 9. desember 2008 av Morten A Lenke til kommentar
exs Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 kan du ikke bare gå over til optisk da? burde funke fint det med 5.1 men man får vel ikke 7.1 Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 har bare skjerm og xbox jeg. og skjermen tar ikke optisk. er en pc skjerm med hdmi, Benq G2400W Lenke til kommentar
Lureren Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Sliter med samme problem som deg, men fant en løsning (midlertidig ihvertfall). Før du slår på xboxen, sørg for at skjermen står på DVI, så slår du på xboxen og venter noen minutter. Etter at du har ventet, så kan du ta på HDMI og du får lyden tilbake. Men dette må gjøres hver gang du slår på xboxen. Kjipt er det, men bedre enn å spille uten lyd? Endret 9. desember 2008 av Lureren Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Sliter med samme problem som deg, men fant en løsning (midlertidig ihvertfall). Før du slår på xboxen, sørg for at skjermen står på DVI, så slår du på xboxen og venter noen minutter. Etter at du har ventet, så kan du ta på HDMI og du får lyden tilbake. Men dette må gjøres hver gang du slår på xboxen. Kjipt er det, men bedre enn å spille uten lyd? thanks det funket holdt på å gå dunken her nesten. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 hører de har jobbet med den saken i 1mnd nå. enda har ikke noe skjedd! rimelig dårlig av de. finnes det noen trix for å få tilbake game menyen på xbox? Godt gjort, i og med at den nye updaten kom den 19 november. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 fikk HD til xboxen idag. men nå funker det hvertfall ikke. herregud microsoft altså!!!!!!!! koooker her, nesten sånn at jeg har lyst å sende hele greia i retur til de. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvafornoe? Mener du hardisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå