Marxxx Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg bare lurte på om denne tåler en WD 7200 Rpm? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MOSD Det står at det er ikke å anbefale å ha mer enn en hardisk på 5400 rpm. Noen tanker om temaet? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 jeg bruker seagate barracuda IV 7200rpm i den. ligger på 41 grader i skrivende stund. den står i chieftec karbinett, dvs at det er brukt plast"slidere" for å sette disken inni, noe som betyr at denne ikke får kontakt med stålet i karbinettet som den egentlig skal for å kunne avgi varme der. wd blir nok varmere, men dersom du har et annet karbinett uten denne monteringsløsningen vil jeg ihvertfall tippe det går greit, kanskje uansett. det er bare å prøve Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 jeg kunne godt tenkt meg å bruke silent-drive også. Har akkurat nå to stk. seagate V 7200 rpm. Men er litt redd siden jeg ser på at hdd temp. akkurat nå er 41 grader. varmt i rommet, men likevel... har alu-kabinett. noen som har tips videre til marxxxx og meg? Kanskje litt AS3 hadde gjort seg :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå