anonymouse Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei, faren min har problemer med nettforbindelsen sin. Han har en ganske basic Asus laptop og en Belkin ruter. Web, samt P2P funker merkelig nok greit. Men kontinuerlig nedlasting av større filer stanser hele tiden. Til og med streaming videoer som bufferer en del data, som f.eks Youtube, stopper opp. Og når det skjer så rapporterer Vista at ruteren kun er "connected locally, no internet", for så plutselig å være på internett igjen. Signalstyrken er forøvrig optimal. Og jeg fatter ikke hva som skjer. Fint om noen kunne komme med forslag for hva som kan være galt? Er det rett og slett en flaky ruter? På forhånd takk Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Ingen som har noe forslag? Lenke til kommentar
Querke Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hmm, slå av ruter + evt modem i la oss si....20 sek? Så kan du prøve å restarte ruteren og modemet med den lille knappen på ruteren/modemet som du når til med ei nål - VIKTIG ikke restart modem/ruter hvis du ikke har gjrot det før. For jeg veit at noen får problemer med nettet etter dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå