Gunn@r Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er det noe regel/uskreven regel som sier tid det skal være stille om kvelden? Sånn typisk i en tomannsbolig, et rekkehus, leilighetkompleks osv... Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er det noe regel/uskreven regel som sier tid det skal være stille om kvelden? Sånn typisk i en tomannsbolig, et rekkehus, leilighetkompleks osv... "Normalen" er at det skal være stille etter kl. 23:00. Med stille, menes det ikke at du ikke kan bedrive normale gjøremål. Men du bør ikke spille HØY musikk. Ingen kan nekte deg å bruke en motorklipper utenfor huset ditt kl 22:55 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hva med om morgenen? Og hva med helligdager? Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Bytt ut tid med når. Lenke til kommentar
Yfirvaldr Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Bytt ut tid med når. Eller legg til "Hvilken" foran. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Bytt ut tid med når. Eller legg til "Hvilken" foran. min erfaring og oppfatning tilsier at det vanlige i tettbygd strøk er at det skal være rolig etter 23. det sier seg kanskje sjøl at om morgenen bør du ikke begynne å herje med motorsaga di eller spille høy musikk noe særlig før klokka 8-9 hvertfall. i helgene er det hvertfall løsere på reglene for kveldsro her jeg bor. Jeg kjenner ingen som elsker gressklipping eller bassdundring klokka 9-10 om søndagsmorran. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 På Søndager så er det eigne lover som gjelder (helligdag) det er derfor ikkje lov å bedrive støyande aktivitetar på søndagar. Ellers så er det på generell basis ikkje lov med unødig støy mellom kl 23 og kl 07. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 takk for mange gode svar ble litt klokere nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå