Rikky Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Valgte merge partitions på to partisjoner på til sammen 75 GB. Da "progress bar"-en kom til "shifting data" begynte det å gå virkelig tregt. På to timer har den nå gått hele 7% Hadde jeg visst dette hadde jeg selvsagt valgt en annen metode. Men skal det virkelig gå så tregt? Jeg som hadde tenkt meg noen runder Battlefield i kveld Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 kompis av meg sløste vekk et heilt LAN på å merge 80gb....satt i 19 tima på å merge 105gb...han brukte partition magic.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 er partisjonene stappa med data tar det lang tid, kan ta veldig lang tid. og avbryter du er diskene føkka :x Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Det var da som f***! Tør jo ikke å avbryte nå heller... Aargh, dette var noe dritt! Det kunne jo ha kommet en advarsel om at det var tidkrevende, da hadde jeg gjort det på en annen måte og vært ferdig for leenge siden. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Oi, kjipt ja. Noen som vet om det tar lang tid å "adde" noe ledig, upartisjonert plass på en eksistrende partisjon? Er litt usikker på om jeg tør...alle filmene mine er nemlig på den partisjonen vil ikke miste!! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 smetho: Neida, det tar ikke så lang tid. Lenke til kommentar
Triax Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Har du krysset av for: "Skip bad sectors" under general/Preference ? La det være avkrysset der. Å "sjekke bad secor" tar i alle fall lang tid. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Aner ikke. Uansett litt sent å gjøre noe med nå Etter jeg startet tråden har det gått hele 3%... Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Merging tar noen få sekunder dersom partisjonene er tomme. Er de eller den ene full av ting og tang... ja da tar det som du har sett nå, tid. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Aner ikke. Uansett litt sent å gjøre noe med nå Etter jeg startet tråden har det gått hele 3%... Trøst deg med at når reallokeringen er ferdig, går det styggkjapt til 100%. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Henger meg på tråden. Skal merge sammen c: med "min lille hellige" som jeg kaller den(backup-partisjon) OS'et er på c: og er på 5GB denne er mildt sagt pakket og jeg er derfor nødt til å "ginj litt meir å gå på" Vil dette være trygt. Tenker spesielt på at dette er hvor os'et ligger. Tenkte jeg skulle bruke Partition Magic til dette da jeg har brukt det før med gode minner. Men har aldri smeltet sammen os-partisjon før :oops: Som sagt vil dette være trygt? (Beklager at jeg brøyt inn, men orket ikke å lage en helt ny post bare for å spørre om dette) Lenke til kommentar
maedox Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Du kan jo evt. bruke "residstribute free space" eller hva de kaller d. Altså flytte litt ledig plass fra en partisjon til en annen. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Yess, der var det endelig over! Tok jo bare 8-9 timer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå