konduktans Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Veit det er flere tråder for rånesanger, men denne er vel litt mer spesialisert. Har dere forslag til festsanger jeg kan laste ned? Skal spilles i en bil med bra anlegg som pirattaxi på lørdager. Har noen sangen "brenner sjøl på eina"? Refrenget er noe som det her: "På eina, vi brenner sjøl på eina Vi brenner sjøl på loven Ting fra oven ..." Hvis noen har den sangen så blir jeg dritglad PS: ikke henvend meg til rånesang-tråden eller hva heter sangen eller artisten-tråden. Det er dødfødt å i det hele tatt prøve å få til noe der. Endret 8. desember 2008 av conflict Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Rånesang med trøkk i? Fyr opp noe house. Bodyrox - Yeah yeah, i forskjellige versjoner er alltid en slager. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvordan sjangere da? Aquarius - Sex Is Not The End (Radio Mix) Synes jeg er digg ihvertfall, men mange som ikke liker sånn musikk. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 PS: ikke henvend meg til rånesang-tråden eller hva heter sangen eller artisten-tråden. Det er dødfødt å i det hele tatt prøve å få til noe der. Har du prøvd denne tråden da? Den bør gjøre susen. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Paffendorf - Welcome to africa Jeckyll & Hyde - Freefall To sanger i den sjangeren hvertfall jeg liker og høre når man har bra anlegg Lenke til kommentar
.... Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Endret 10. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Husk at det ikke er tillatt med linker/oppfordring til lovbrudd. Et innlegg er fjernet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvorfor er det sånn at rånere må høre på dårlig musikk? Men uansett, East Clubbers er vel en slager der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå