Inc Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fått helt dilla på saftige farger i kombinasjon med rust Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Brukt litt mye highlight recovery her eller? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Brukt litt mye highlight recovery her eller? Egentlig ikke, i lightroom dro jeg den opp til 24 av max på 100. hva da? Edit: hvis du tenker på den grå muren i bakgrunnen skyldes det sikkert post croping, noe ala vignetting. Endret 8. desember 2008 av Inc Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg tenker på at speilet og snøen er veldig stygg grå Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Jeg tenker på at speilet og snøen er veldig stygg grå Ja, da er det post crop som gjør det. Mulig den burde vært mer tydelig... Edit: v2 Endret 8. desember 2008 av Inc Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Bedre! Den første ble litt kjedelig, med grå snø, og helt matt speil. Nå ble det kaldere, og en litt bedre stemning synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå