Blåbær Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Lurer på om det er vits i å ta en båttur over kjølen på en søndag hvis alle butikkene er stengt. Er ikke snakk om julestiden men etter nyttår. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Første søndag i månenden er unntak for åpningslovgivning, og de fleste butikker har åpent. Ellers ei. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fredrikshavn? Vanlige butikker er ikke åpne på søndag, men jeg mener butikken for fleskehungrige nordmenn som ligger like ved havnen er åpen et par timer søndag. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Nei tenkte København. Tenkte å oppleve byen men også stikke innom kjøpesentre hvis det blir kaldt osv. Er mer kulturinterressert, slik at flesk og slikt ikke er høyest på min handleliste. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Etter jul er nok de fleste butikkene i Køben stengt på søndag. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Første søndag i månenden er unntak for åpningslovgivning, og de fleste butikker har åpent. Ellers ei. Igjen. Dette gjelder København. Jeg bor her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå