Arnesen1 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei, kunne trengt litt hjelp her nå, skal ta en ny tattovering snart, og driver å surrer litt i photoshop for å komme fram til den type tattovering jeg vil ha. Jeg legger ved et par bilder, det ene bildet har den 3d effekten jeg er ute etter, så jeg vil prøve å få det andre bilde til å få samme "3D" effekt. Noen som kan komme med en rask liten guide på hvordan det gjøres? Eventuelt gjøre det for meg..? Dersom noen kjeder seg, så hadde det også vært kult om noen kanskje ville prøvd å lage en slags banner med teksten "Marius - 26.03.1990" som blir integrert bra med det nederste bilde. Lenke til kommentar
ThaBeast Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 hmm. så du skal bare ha den lille logoen i "3D" ?. det jeg pleier er og bare gjøre noe så enkelt som Duplicate layer og stroke blending mode > stroke > 1px, og svart ( eller whatever ) CTRL + J, CTRL + piltastene layer = CTRL + J (duplicate layer) CTRL + PILTAST (rettninger ) og gjøre dette om og om igjen til du får noe som ligner 3D enkelt og greit! Lenke til kommentar
Arnesen1 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Takk. Det funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå