Gå til innhold

Val av lyskjelde til ROV (fjernstyrt ubåt)

Anbefalte innlegg

Hei! Eg heldt for tida på med å lage ein ROV, men treng litt hjelp med val av lyskjelde. Eg har minimalt med kunnskap om elektronikk, difor håper eg at nokon kan opplyse meg.

Slik er situasjonen:

Eg har eit 12v bilbatteri som skal gje straum til to lys som skal sitje på framsida av ROVen. Lysa skal bli trigga av eit 5A 12v relé, men eg veit ikkje kva lys som er best å bruke. Eg har tenkt på å bruke 2 stk 20w 12v halogenpærer, men er redd for at dei kjem til å trekke mykje straum og vere lite effektive. Det andre alternativet, slik eg ser det, er å bruke LEDs.

Pærene skal fungere inne i eit vasstett hus, difor er det viktig at dei ikkje produserer nok varme til å smelte pleksiglassvindauget.

Korleis bør eg gjere dette? Vil for eksempel to stk. 350mA lysdioder gje mykje lys i forhold til halogenpærer?

Helsing Jon

Endret av Jpettersen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp SSC P7-lommelykter (flere varianter finnes. Søk på eBay eller dealextreme.com). Slakt dem, og ta ut LED, reflektor og LED-driver. Det bør gi mengder av lys og trekker ikke så ekstremt mye strøm (12 Watt per diode om de kjøres på max, 700mA). De blir litt varme, men smelte pleksiglass tviler jeg på at de klarer.

Lenke til kommentar

Unnskyld at jeg spør ganske dumt når det gjelder smelting av plexiglass, kanskje jeg har oversett noe her?

Dette skal jo sitte på en ubåt, og en ubåt er jo under vann og her i Norge er jo ikke vannet spesielt varmt heller.

Hvordan er det da mulig for det å smelte? Blir ikke Plexien kjølt ned av vannmassene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...