ainstainy Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei.. Leter etter en side der de selger burton og slike merker til en billig penge? som også sender til norge. Har hørt at det har er noen i amerika, men husker ikke navnet på de.. Mvh Ainstainy Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) www.dogfunk.com www.tactics.com www.skateamerica.com er noen Av disse tre kan jeg anbefale dogfunk. are gode erfaringer, og kjapp leveringstid Bestilte en del fra skateamerica en gang, men det tok hvertfall en måned før jeg hadde motatt alt. tactics har jeg ikke besilt fra før. Er en gjenganger at sidene ikke sender Burton og en del andre merker til Europa, men de har jo mye av det andre du sikkert er ute etter ;-) EDIT: Husk å regne med moms og toll ;-) Endret 8. desember 2008 av Larshl Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 hvor mye er momsen på? noen som vett om noen sider med burton? Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Momsen er vell på 23% elns. toll kommer i tilegg. Det vil bli dyrt, men ofte billigere enn å kjøpe i Norge. USA har også større utvalg www.toll.no for regler for moms/toll osv Lenke til kommentar
Såni Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Skal du kjøpe Burton fra USA må du bruke et mellomledd, feks JetCarrier. Alternativet er Ebay. Skal du absolutt bestille fra utlandet har Hot-Zone.tv greie priser, men de du må forberede deg på moms, toll og fortollingsgebyr fra transportøren. Moms: 25% Toll: 10,7% Fortollingsgebyr DHL: 440kr Endret 10. desember 2008 av Såni Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hørte om ei amerikansk side som shipper Burton til Norge i går! Eneste problemet er at jeg ikke husker hva den heter =/ Var et eller annet med "Snow" Lenke til kommentar
jarah Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Skal du kjøpe Burton fra USA må du bruke et mellomledd, feks JetCarrier. Alternativet er Ebay. Skal du absolutt bestille fra utlandet har Hot-Zone.tv greie priser, men de du må forberede deg på moms, toll og fortollingsgebyr fra transportøren. Moms: 25% Toll: 10,7% Fortollingsgebyr DHL: 440kr Er du riv ruskende gal? Jeg betaler rundt 110 kr i fortollingsgebyr fra DHL. Anbefaler www.karmaloop.com (husk discount-kodene). De har veldig mye kule jeans der osv! Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hørte om ei amerikansk side som shipper Burton til Norge i går! Eneste problemet er at jeg ikke husker hva den heter =/ Var et eller annet med "Snow" http://www.boardzone.com/snow/index.cfm ? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Vet at det er litt eldrende dato på denne tråden, men www.burton.no har 50-75% salg på alle 2008 og 2009 artikler. Og alle som handler i salget får med en gratis Burton Beanie. Så her er det bare å slå til. Kjøpte selv en hjelm, par votter, håndleddbeskyttere og strømper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå