Gå til innhold

Internett side til billig salg av burton osv?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

www.dogfunk.com www.tactics.com www.skateamerica.com er noen :)

 

Av disse tre kan jeg anbefale dogfunk. are gode erfaringer, og kjapp leveringstid :)

Bestilte en del fra skateamerica en gang, men det tok hvertfall en måned før jeg hadde motatt alt.

tactics har jeg ikke besilt fra før.

 

Er en gjenganger at sidene ikke sender Burton og en del andre merker til Europa, men de har jo mye av det andre du sikkert er ute etter ;-)

 

EDIT: Husk å regne med moms og toll ;-)

Endret av Larshl
Lenke til kommentar

Skal du kjøpe Burton fra USA må du bruke et mellomledd, feks JetCarrier. Alternativet er Ebay.

 

Skal du absolutt bestille fra utlandet har Hot-Zone.tv greie priser, men de du må forberede deg på moms, toll og fortollingsgebyr fra transportøren.

 

Moms: 25%

Toll: 10,7%

Fortollingsgebyr DHL: 440kr

Endret av Såni
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Skal du kjøpe Burton fra USA må du bruke et mellomledd, feks JetCarrier. Alternativet er Ebay.

 

Skal du absolutt bestille fra utlandet har Hot-Zone.tv greie priser, men de du må forberede deg på moms, toll og fortollingsgebyr fra transportøren.

 

Moms: 25%

Toll: 10,7%

Fortollingsgebyr DHL: 440kr

 

Er du riv ruskende gal? Jeg betaler rundt 110 kr i fortollingsgebyr fra DHL.

 

Anbefaler www.karmaloop.com (husk discount-kodene). De har veldig mye kule jeans der osv!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vet at det er litt eldrende dato på denne tråden, men www.burton.no har 50-75% salg på alle 2008 og 2009 artikler. Og alle som handler i salget får med en gratis Burton Beanie. Så her er det bare å slå til.

 

Kjøpte selv en hjelm, par votter, håndleddbeskyttere og strømper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...