Turbobassen Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Det var da "godt" å høre hehe Lenke til kommentar
Turbobassen Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Trenger en vidvinkellinse til HF10, Til å filme Bygninger etc uten å måtte stå så lang unna. Hvilken vil passe. Likosm ikkje fisheye linse. Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Trenger en vidvinkellinse til HF10, Til å filme Bygninger etc uten å måtte stå så lang unna. Hvilken vil passe. Likosm ikkje fisheye linse. http://www.raynox.com/ Lenke til kommentar
Turbobassen Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Grønn på dette. er det 0,x linser som er vidvinkel og x,0 som er telelinser? Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Grønn på dette. er det 0,x linser som er vidvinkel og x,0 som er telelinser? Ja. Du finner testfoto med de forskjellige linsene på sidene. Søk på det kameraet du har, så får du tilpasset resultat. Lenke til kommentar
Turbobassen Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Helleu. Noen som kan hjelpe til med å anbefale instillinger for rending av 1920x1080 filer filmet i CinemaMode på HF10. 9 minutter film blir 100Gb og PC går ofte i heng under prosessen. Skal jo ikkje bli så stor fil. Har bluray brenner og PS3 til å spille av på. Kva gjer eg feil. Prøver rendre til Harddisk med 1920x1080 24p men blir jo alt for store filer, synest også bilde kvaliteten er bedre når eg spiller AVCfilene uklipte, direkte fra PS3. Hjelp Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hvis du eksporterer ukomprimert 1920x1080 så kan det godt hende 9 minutter blit 100GB. Jeg eksporterer ofte video jeg skal ha på internet med H.264 i quicktime-container. Er ikke sikker på hvordan du velger codec i Vegas, men prøv deg litt frem der. Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Helleu. Noen som kan hjelpe til med å anbefale instillinger for rending av 1920x1080 filer filmet i CinemaMode på HF10. 9 minutter film blir 100Gb og PC går ofte i heng under prosessen. Skal jo ikkje bli så stor fil. Har bluray brenner og PS3 til å spille av på. Kva gjer eg feil. Prøver rendre til Harddisk med 1920x1080 24p men blir jo alt for store filer, synest også bilde kvaliteten er bedre når eg spiller AVCfilene uklipte, direkte fra PS3. Hjelp File - Render as - Sony AVC - Blue-ray "det som måtte passe" Lenke til kommentar
Turbobassen Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Men skjønner ikkje kvifor 9minutter skal bli så stort når 8Gb minnekort kan lager 1time HD film på kamera. Det er jo en økning på 60ggr fra original filen. Prøvd flere rendinger med Sony AVC. Får prøve å avinstallere og installere på nytt trur eg. Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Hei. Orker ikkje lage ny topic, så berre bruker denne. Skal ha med nytt HD kamera! Sony HDR-SR11E ser bra ut så langt og har blitt best i test mange plasser, blandt anna tv2hjelper deg. Eg vil høre ka andre som har det kameraet, eller sr12, syns om det? håper på raske svar! Endret 26. mai 2009 av Calle^^ Lenke til kommentar
Turbobassen Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Hei igjen. IT ansvarlig på jobb har gått i fistel pga et eg har tatt ibruk min jobb maskin til video redigering (!??!), trenger da forslag til laptop som kan utføre denne redigeringen. tekner meg at et par krav er rask processor og mye RAM. Hadde håpet å komme unna med 5-7k, men om det er umulig må eg vel spare litt lenger. Nokon som har forslag? Må ellers helst ha HDMI og BD bremmer om det er å oppdrive. PC er for meg "gørr kjedelig" å snoke etter på nettet så konkrete forslag til maskiner som kjører Sony Vegas 9 er velkomne. Jeje Lenke til kommentar
Turbobassen Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Vurderer også denne maskinen. http://www.apple.com/no/imac/design.html i 27" utførelse, noko som har testet denne "final Cut" programvaren? På høgde med Sony Vegas?, bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå