Betina93 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Hei, har du hatt engelsktentamen i 10? har hørt at det er en del forandringer (A, B og C del). Vårt tema er Time og lurer da på hvordan disse oppg ser ut. (Ca hvordan de ser ut, du trenger ikke skrive helt nøyaktig, men litt i samme retning) Endret 9. desember 2008 av Betina93 Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Akkurat det samme temaet hadde jeg også. Tror en av oppgavene var å skrive om hva "Time" betyr for deg. Hvis jeg ikke husker helt feil var vel den ene oppgaven at man skulle skrive om Big Ben eller noe slikt. Lenke til kommentar
Betina93 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Engelsklæreren min sa at det ikke kom konkrete spm som å fortelle om Big Ben da.. :/ Lenke til kommentar
OleKHH Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Vanligvis saa er det ikke noen helt konkrete spoorsmaal, men det er som oftest et pluss hvis du kan vise at du kan noe om et engelsk spaaklig land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå