Gebby Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Føler som om den "dele playlist"-funksjonen er litt i beta. Folk bør ikke kunne slette andres sanger, og man bør kunne lage restriksjoner på hvor mange sanger enkeltpersoner kan putte inn for at dette skal fungere optimalt. MEN!, absolutt kult fram til noen går og sletter alle sangene igjen. Lenke til kommentar
akle Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Spotify er jo aldeles genialt Men skulle ønske det var litt mer likt iTunes i oppbygning med sider med sjangere og slikt. Men mulig det kommer? La til: Rush - Far Cry Rush - Tom Sawyer Fläskkvartetten - Tee The Killers - Human Kaizers Orchestra - Christiania Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Tok backup av den jeg. Lenke til kommentar
TheDeadCpu Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Noen som har en liten Invite til meg? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Noen som har en liten Invite til meg? Ta masing om invites i Invtitestråden.... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Nå er min liste denne: spotify:user:specialforce:playlist:050rNQ90nPOKvVe1YKuvaE Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hvem er det som har lagt inn all den driten i playlisten? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) :s Jeg sletta alt av Céline Dion, Donna Summer og Barbra Streisand, samt "The King and I"-albumet. EB_Veyron, kan du sjekke om noen låter av disse artistene er på backup og evt. legge dem til? redigert: fjernet "The Mirror Has Two Faces" også Endret 16. januar 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ser ut til at noen har lagt seg i selen for å ødelegge lista.. Dumt da den er god.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 En mulighet er å lage "invite only"-liste, men det trengs jo ganske mange bidragsytere for å få til en såpass bra og variert liste. Det har i alle fall den fordelen at linken til lista ikke er åpen for alle som er innom diskusjon.no, men bare registrerte medlemmer. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Synket med backuplista og det så rimelig ok ut. Slutt å ødelegg lista jævla fjortisser! Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) La til disse jeg Nightwish - Amaranth Breaking Benjamin - Firefly Evanescence - Sweet Sacrifice Within Temptation - Angels Sigur Rós - Inní mér syngur vitleysingur Genial idé, dette her EDIT: Mine ble slettet, legger dem til igjen. Håper det var noen av de banditta som sletta dem og ikke eierene EDIT: Nå er de visst borte igjen. gwah. EDIT: Sendte de til Zlatzman Endret 18. januar 2009 av gravitic Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Skulle gjerne lagt inn noen sanger. Men jeg har en sånn musikksmak som ingen av dere liker.... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Skulle gjerne lagt inn noen sanger. Men jeg har en sånn musikksmak som ingen av dere liker.... Legg dem inn likevel! Jeg hører på lista både for å høre god musikk og for å utvide mine horisonter. Ofte man får en liten aha-opplevelse på fremmede sjangre. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Vet ikke om det er så lurt. Men jeg kan legge ut min spilleliste Http: http://open.spotify.com/user/jfm91/playlis...y4ATN9PypysUwFm Spotify: spotify:user:jfm91:playlist:391X0nBy4ATN9PypysUwFm Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Skulle gjerne lagt til noen av mine nyeste favorittsanger, men jeg finner de ikke på Spotify. :< Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Transcending Bizarre? Synd de ikke er så veldig kjente. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Her er i alle fall mi for de interesserte: http://open.spotify.com/user/aspic/playlis...tViQhSWsXVZA257 Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Transcending Bizarre? Hvordan kunne du vite det? Og ja. Så et live klipp fra de, og nesten ingen i publikummet brydde seg om at de spilte engang. Hele klippet var preget av prating, og musikk i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Skulle gjerne lagt inn noen sanger. Men jeg har en sånn musikksmak som ingen av dere liker.... Legg dem inn likevel! Jeg hører på lista både for å høre god musikk og for å utvide mine horisonter. Ofte man får en liten aha-opplevelse på fremmede sjangre. Hahah, det var desverre ingen fremmed sjanger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå