Dr. Jacoby Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 la til: Opeth - Closure Modest Mouse - Bukowski Sepultura - Ratamahatta Khoma - One of us must hang Dissection - Where dead angels lie Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Takk til den som la til In Flames. Lenge sia jeg har hørt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 De som ønsker spotify på en skolepc eller lignende kan bare kopiere spotify.exe på en minnepenn og kjøre i gang. Funker fett. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 La til the Roots med seed 2.0 Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Virker som de har fikset gratis Spotify trikset, noen som kan bekrefte? Jeg fikk ihvertfall ikke registrert meg ved å bruke trikset på IT-Avisen. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Virker som de har fikset gratis Spotify trikset, noen som kan bekrefte? Jeg fikk ihvertfall ikke registrert meg ved å bruke trikset på IT-Avisen. De har begynt å blocke endel iper ja, deriblant den som davyproxy eller hva den het benyttet seg av... dinsides julekalender er vel løsningen igjen Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Kan komme over gullkorn med slike lister. La til; The Proclaimers - I'm gonna be (500 miles)The Knack - My SharonaFleetwood Mac - Little liesKenny Loggins - Danger zoneJourney - Any way you want it Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Virker som de har fikset gratis Spotify trikset, noen som kan bekrefte? Jeg fikk ihvertfall ikke registrert meg ved å bruke trikset på IT-Avisen. De har begynt å blocke endel iper ja, deriblant den som davyproxy eller hva den het benyttet seg av... dinsides julekalender er vel løsningen igjen DinSides julekalender ser ut til å ha blitt avlyst. Hva kunne en gjøre med den? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 DinSides julekalender ser ut til å ha blitt avlyst. Hva kunne en gjøre med den? De gir bort X antall lisenser hver dag... I begynnelsen var det 100 per dag, det var på den måte jeg fiksa meg lisens... Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) A Tribe Called Quest - I Left My Wallet In El Segundo Cunninlynguists ft. Masta Ace & King Tee - P.T.A. Massive Attack ft. Tracy Thorn - The Hunter Gets Captured By The Game Organism 12 - Diamanttårar Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce Over You (T.R.O.Y.) Endret 19. desember 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 La til: Bowling for soup - Punk rock 101 Goldfinger - 99 red balloons Everclear - Rock star Sum 41 - In too deep Sist (og ikke minst): The mighty mighty bosstones - The impression that i get Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Herlig idé, skal høre gjennom litt av lista nå. La til: CunninLynguists - What'll You Do Souls of Mischief - 93 'til infinity CunninLynguists - The Gates feat. Tonedeff Jedi Mind Tricks - On The Eve of War feat. GZA CunninLynguists - Mic Like A Memory RMX Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Herlig idé, skal høre gjennom litt av lista nå. La til: CunninLynguists - What'll You Do Souls of Mischief - 93 'til infinity CunninLynguists - The Gates feat. Tonedeff Jedi Mind Tricks - On The Eve of War feat. GZA CunninLynguists - Mic Like A Memory RMX God liste du la til der, props til spotify for å ha souls of mischief i låtarkivet! Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Mm De har ikke mye av verken Souls of Mischief eller Hieroglyphics, men i hvert fall noe! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 noen flere som fikk en advarsel om at dere ikke logger inn fra det landet som dere har satt som hjemland (England i presume) i dag? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 noen flere som fikk en advarsel om at dere ikke logger inn fra det landet som dere har satt som hjemland (England i presume) i dag? Nei, meg jeg skaffet meg invite og brukte ikke proxytrikset... Hva gikk advarselen ut på? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 noen flere som fikk en advarsel om at dere ikke logger inn fra det landet som dere har satt som hjemland (England i presume) i dag? Nei, meg jeg skaffet meg invite og brukte ikke proxytrikset... Hva gikk advarselen ut på? Hmm! Jeg brukte proxytrikset, og jeg fikk beskjed om at jeg kun kan "være ute å reise" i 14 dager.. -_- Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Skjønner... så man kan antakeligvis fortsette å bruke kontoen, men man mister tilgangen til endel av den norske musikken som ligger ute. Er det noen spesielle andre ulemper med engelsk konto? Dessuten får vel de som har engelsk konto ganske fort invites som de kan dele ut selv, da er det vel strengt tatt bare å benytte en av de til å lage en ny konto.... Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Forandra land til Norge, så venter i spenning om noe spesielt skjer utover dette! Men tror jeg klarer meg fint Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Da har jeg også fått meg account. Får se om ikke jeg får lagt til noen sanger etterhvert også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå