EB_Veyron Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 La til disse: Rush - The Spirit of Radio The Who - Baba O'Riley Neil Young - Old Man Tom Waits - Ol' '55 Kavinsky - Testarossa Autodrive Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) La Til Følgende: Eric Clapton - Layla (Unplugged) Jimi Hendrix Experience - Little Wing Big One - Shine On You Crazy Diamond Eagles - Hotel California (Hell Freezes Over) Alice In Chains - Rooster Endret 13. desember 2008 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 TAKK FREEBIRD, herlig musikk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Fint at andre liker det jeg har lagt til.. Jeg vil også takke "EB_Veyron", jeg har herved oppdaget Tom Waits..Takk!.. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Fint at andre liker det jeg har lagt til..Jeg vil også takke "EB_Veyron", jeg har herved oppdaget Tom Waits..Takk!.. Ingen årsak! Oppdaget selv Tom Waits via Spotify. edit: Men hvem i all verden er det som har lagt til Fattern?! Og jeg mener man bør skrive hva man legger til her i tråden slik at når noen eksempelvis hører en sang de liker kan man kontakte vedkommende som la den til for flere anbefalinger innen sjangeren/artisten. Hvem la til RJD2 - Ghostwriter? Digger det! Endret 13. desember 2008 av EB_Veyron Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 edit: Men hvem i all verden er det som har lagt til Fattern?! Hahaha fattern er bare rå da xD Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Den som la inn Camel - Rhayader, er en genial fyr si meg at du fant den på progarchives slik som jeg gjorde en gang i tiden! Lenge siden jeg har hørt den, takk for påminnelsen!! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg la til: Counting Crows - American Girls (Live from Oslo) The Weepies - Gotta Have you Ramones - 53d & 3d Our Lady Peace - Thief Mr. Lif - Home of the Brave Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvem la til RJD2 - Ghostwriter? Digger det! Det var nok meg, herlig dj musikk, av mange regnet som en av verdens beste djer. Hele det albumet er fantastisk bra =) Lenke til kommentar
Two-headed boy Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Den som la inn Camel - Rhayader, er en genial fyr si meg at du fant den på progarchives slik som jeg gjorde en gang i tiden! Lenge siden jeg har hørt den, takk for påminnelsen!! Det varmer mitt hjerte at min lille innsats for fellesskapet har kommet til nytte. Camel har vert en favoritt lenge. Kan for øvrig anbefale albumene Mirage, The Snow Goose, og Moonmadnes på det aller varmeste. Herlig prog. Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg kaster meg inn her og sier takk til de som har lagt inn musikk på lista. Mye jeg aldri har hørt samt en del som jeg har glemt. Har selv lagt til disse: Iced Earth - Watching Over Me Within Temptation - Ice Queen Volbeat - The Human Instrument Stage Dolls - Love Don't Bother Me Red Box - For America Keep them coming Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Bauglir av Summoning var ikke dum. Takk til den som la den inn Smiler tilbake jeg thadon Endret 14. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Tusen takk til fyren som la til RJD2, dette var jævlig kult! Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Den som la inn Camel - Rhayader, er en genial fyr si meg at du fant den på progarchives slik som jeg gjorde en gang i tiden! Lenge siden jeg har hørt den, takk for påminnelsen!! Det varmer mitt hjerte at min lille innsats for fellesskapet har kommet til nytte. Camel har vert en favoritt lenge. Kan for øvrig anbefale albumene Mirage, The Snow Goose, og Moonmadnes på det aller varmeste. Herlig prog. Dette er virkelig kvalitetsprog! Godt å høre slike klassikere om igjen Takk for reminder! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Tusen takk til fyren som la til RJD2, dette var jævlig kult! Bare hyggelig å kunne hjelpe til med å oppdage ny musikk! Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Et fantastisk program dette, men synd de ikke har AC/DC. De fem sangene jeg la til i spillelisten: Airbourne - Runnin Wild Judas Priest - Freewheel Burning In Flames - Trigger Bob Dylan - All Along the Watchtower Iron Maiden - Bring Your Daughter... to the Slaughter Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 La til noen til jeg, fra Devin Townsend-Hyperdrive til Prodigy - Voodoo People Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 La til: Ratt - Round And Round Thin Lizzy - Emerald Bruce Dickinson - Tears Of The Dragon Manowar - Heart Of Steel El Caco - Someone New Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå