GBD Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 La til disse fem: Jimi Hendrix - All Along the Watchtower The White Stripes - The Hardest Button to Button Sigur Rós - Glósóli Radiohead - Everything In Its Right Place Dire Straits - Brothers in Arms Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Je får det itte tel! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Er det lov å spørre dere i tråden om invites til spotify? Den greia på it-avisen fungerte dårlig.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Sjekk her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry12614373 Der var mine sanger lagt inn Endret 12. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
akamond Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg satt å diskuterte det sammen med noen her.Spotify bruke 10 gigabyte lagring på din maskin, så alle sangene du har hørt lagres lokalt. Så om noen da søker en sang du allerede har hørt på, så er du med på å gi din båndbredde til denne personen. Så om 10.000 stykker har hørt en sang, og spotify tar 1% båndbredde av deg så vil ting gå veldig fort uten at vi merker noe. Er bare en teori, men virker litt logisk. Blir som P2P konseptet i piratdeling. Er du sikker på dette? I såfall hvordan får jeg slettet det jeg har lagret? Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Jeg satt å diskuterte det sammen med noen her.Spotify bruke 10 gigabyte lagring på din maskin, så alle sangene du har hørt lagres lokalt. Så om noen da søker en sang du allerede har hørt på, så er du med på å gi din båndbredde til denne personen. Så om 10.000 stykker har hørt en sang, og spotify tar 1% båndbredde av deg så vil ting gå veldig fort uten at vi merker noe. Er bare en teori, men virker litt logisk. Blir som P2P konseptet i piratdeling. Er jo en teori det, jeg ser den. Men: Båndbredden inn til huset begrenser fortsatt nedlastingshastigheten uavhengig av hvor mange som "deler" sangen eller hva jeg skal si. Har 12Mb/s ned på linja mi og jeg testet dette med å sette i gang noen nedlastinger samtidig som burde drepe nedlastingshastigheten til spotyfy, enda så går sangene instant. Merkelig greier mulig bare jeg som er dum og ikke skjønner. Endret 12. desember 2008 av Milt Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Tør jeg spørre hvem som la til hele diskografiet til Bjørn Eidsvåg? Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Tenkte akkurat det samme, Flaringo Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Tør jeg spørre hvem som la til hele diskografiet til Bjørn Eidsvåg? det var nok meg Er dere så skeptiske til eidsvåg? Kan legge til at jeg ikke er fra stavanger Endret 12. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Står i første post, Special: "Reglene er at man kan legge inn sine topp 5 låter i spillelisten." Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Jeg sletter alle sangene fra bjørn eidsvåg om ikke du gjør det special force. top 5 sanger skal du legge inn.. Edit: Sitter forresten og kjører bandwith monitor på spotify nå for å se hva den bruker. På svar fra mail fikk jeg høre at de kjører Oggvorbis codec som streames i 256kbit. Dette stemmer spot on. Når jeg hører en sang jeg ikke har hørt før bruker den ca 250kbs på innlinjen min. Men det som uroer meg er at den hele tiden får utgående bandwith også. Opp i 250kbs der også. Edit2: Når jeg satte på bjørn eidsvåg, så fikk jeg opp en del norske iper på in bandwith. kan dette tyde på at brukerene er med på å streame filene? Endret 12. desember 2008 av Hille Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Høres ikke ukorrekt ut. De vil nok helst spare båndbredden sin. Beklager for mitt lille bjørn eidsvåg stunt. Endret 13. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Stilig! La til: 1. Dean Martin - Ain't that a kick in the head 2. Enrique Iglesias feat. Lil'Wayne - Push 3. John Denver - Take me home country road 4. Elvis Presley - Moody Blue 5. Usher - What's your name Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) La til disse: 1: Sum41 In too deep 2: Breaking benjamin - You fight me 3: Dum Dum Boys - Tynn tråd 4: Matt Nathanson - Laid Kanskje emnetittelen skulle vært "Brukerbasert spilleliste i programmet Spotify-Les Reglene!!" Endret 13. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Nja, nå anbefales det jo å lese førstepost uansett hvilken tråd det er. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Nja, nå anbefales det jo å lese førstepost uansett hvilken tråd det er. Ja, men mange hopper gjerne over det og surfer som gale. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Anberlin - The Feel Good Drag Something Corporate - Straw Dog Forever The Sickest Kids - My Worst Nightmare Hawthorne Heigts - Saying Sorry Bayside - Devotion And Desire Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 La til noko eg og: SOAD - B.Y.O.B Bullet for my valentine - Tears dont fall Razorlight - America Rise Against - Hero of War Infected Mushroom - Heavyweight Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hvem la til Michael Jackson - Beat it? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå