JV Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Legg til: Bloodbath - Eaten / spotify:track:495glqyajbJDmYoVcne4zn Opeth - Ghost Of Perdition / spotify:track:6eMdSDNcWfJ8EKTb3WxKVl Tenacious D - The Metal / spotify:track:2Q7MltXnqCzzRqvIsHSNrA Luke Vibert - I Hear The Drummer / spotify:track:4TR1w1wLckf8k2RCxCNLwx Portishead - Mysterons / spotify:track:2QsLQlmEXv1EHeQSehO4Ra Edit: Genial tråd btw. Kudos (om det er lov å si)! Synd den ikke kunne være åpen for alle, men er jo alltid noen som ikke gidder lese/følge reglene. Endret 26. juni 2009 av JV Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Denne lista/tråden har gått meg hus forbi. La den til nå, skal komme med forslag etc senere. Lenke til kommentar
Jg.a Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) mine 5: Animal Alpha - Billy Bob Jackson Cradle of Filth - Rise of the Pentagram Prodigy - Spitfire Robert Miles - In My Dreams Antonsen Big Band - Mr Jpa spotify:user:jg.a:playlist:368e6RuVKxwmp4VFWR7p3t http://open.spotify.com/user/jg.a/playlist...VKxwmp4VFWR7p3t De som ikke fikk plass blandt de 5 men men bør nevnes slik at andre kan høre på dem og evt bruke dem i sine 5 Opeth - Deliverance _ _ _ _ _ _ spotify:track:6ic6HwCIOhZToBAtqURN5l Röyksopp - What Else Is There _ spotify:track:2cTOee6bTauDFK1QuDS1BD I - Far Beyond the Quie _ _ _ _ spotify:track:6tgTTBaIf0tO6lvDhoXfMg A Perfect Circle - Blue _ _ _ _ _ _ spotify:track:5muNdI8E1rhjfkOKHGWOfg Arcturus - Deamonpainter _ _ _ _ spotify:track:7lrFMOxs6DRD8NmRmsfpjR Dette er ikke top5 (eller 10) for meg, men en liste over sanger jeg annbefaler andre. Endret 28. juni 2009 av Jg.a Lenke til kommentar
.... Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Endret 8. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 http://open.spotify.com/user/matsemann5/pl...ug4q3Z4yS1cK1S8 Er mine 5 jeg vil ha inn i listen. Genesis: Mama Dire straits: Walk of Life Kings of Leon: Sex On Fire Billy Idol: Dancing With Myself Bruce Springsteen: Dancing in the Dark. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Er liste-ansvarlig fortsatt med oss? I så fall bytt denne ut fra meg: Johnny cash - Don't take your guns to town I stedet vil jeg ha inn Fejd - offerôk Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg synes det var litt for lite country der. Det vil jeg gjerne gjøre noe med.Sleng disse inn fra meg så er jeg fornøyd. Kris Kristofferson - Sunday morning comin' down. Kris Kristofferson - Jody and the kid Johnny cash - Highway patrolman Kris Kristofferson - Josie Johnny cash - Don't take your guns to town Second that. Good stuff this is Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Blir en liten bump dette, men men Noen som har ei spilleliste med julesanger? Litt salig blanding av høytidlige sanger og slike som Driving Home For Christmas? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå