EB_Veyron Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Og nå var det reklame. Var vel ikke annet å vente. :\ Hva mener du? Har da vært reklame helt siden tjenesten ble lansert... Så da har den tydeligvis ikke vært så påtrengende hvertfall Det var som akle sa bilde, ikke lyd. Nå er den borte igjen. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Og nå var det reklame. Var vel ikke annet å vente. :\ Hva mener du? Har da vært reklame helt siden tjenesten ble lansert... Så da har den tydeligvis ikke vært så påtrengende hvertfall Det var som akle sa bilde, ikke lyd. Nå er den borte igjen. Det har vært noen uker allerede, de eksperimenter med å enten ha den på høyresiden av spillelisten eller nedenfor. Forsåvidt mye bedre enn lydreklamen synes jeg. Hver gang Lady Gaga - Poker Face reklamen kom når jeg hadde fest måtte den som styrte musikken unnskylde seg /Espen Lenke til kommentar
Craap Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Litt forskjellig her! Fleet Foxes - Ragged Wood The Bronx - Knifeman Fevertree - Everytime Svefn g Englar - Sigur Ros Cut Copy - Feel the love Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 5 fra meg Du Hast - Rammstein Something in your mouth - Nickelback Animals - Nickelback Last resort - Papa Roach Bad Girlfriend - Theory of a deadman Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Var det faktisk så mye kødd at det ikke fungerte å bruke collaboration? Trist Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Oppdaget i dag at jeg hadde skjult alle uspillbare låter. Nå har jeg gått igjennom lista og fjernet låter som ikke kan spilles. Er det forøvrig noen som har forslag til hvordan vi kan skape litt dynamikk i lista? Sånn den er nå er den stor å høre igjennom, og det skjer lite fra uke til uke. Ville vært interessant om den utviklet seg over tid. Låter som er fjernet: Alter Bridge -- Open Your Eyes Animal Alpha -- Bundy Anna Ternheim -- Shoreline Benassi Bros. -- Every Single Day Benassi Bros. -- Castaway (feat. Sandy) Bruce Dickinson -- Tears of the Dragon Chromeo -- Momma's Boy CunninLynguists, Tonedeff -- The Gates (feat. Tonedeff) CunninLynguists -- What'll You Do? CunninLynguists -- P.t.a. ft masta ace king tee a .. CunninLynguists -- Mic like a memory rmx ft kory CunninLynguists -- Seasons (feat. Masta Ace) Devin Townsend -- Hyperdrive Dungen -- Panda Eagles -- Hotel California El Caco -- Someone New Gary Jules -- Mad World HIM -- Wings Of A Butterfly Iced Earth -- Watching Over Me Jamie Lewis & DJ Pippi -- So Sexy (Club Mix) John Denver -- Take Me Home Country Road Kalmah -- The Groan of Wind Kavinsky -- Testarossa Autodrive Manowar -- Heart Of Steel Massive Attack -- The Hunter Gets Captured by the Game (feat. Tracey Thorn) Meck -- Thunder in My Heart Pete Rock & C.L. Smooth -- The Reminisce Over You Red Box -- For America Sniff'N' Tears -- Driver's Seat Something Corporate -- Straw Dog The Weepies -- Gotta Have You The Whitest Boy Alive -- Golden Cage (Fred Falke remix) Trick Daddy -- Let's Go (feat. Twista & Lil John) Volbeat -- The human instrument Wind -- Für alle Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Prøver å bidra: Frightened Rabbit - Backwards Walk Holy Fuck - Lovely Alen M83 - Kim & Jessie Okkervil River - Black Diplo - Big Lost Har funnet litt gøy i denne listen og håper disse kan gi noen nye impulser til noen andre. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Mine tidligere utvalgte til listen: Sex On Fire - Kings Of Leon It's My Own Cheating Heart That Makes Me Cry - Glasvegas Burma Shave - Tom Waits Time To Pretend - MGMT Space Oddity - David Bowie Ønsker jeg byttes ut med følgende: Jet Lag Gemini - Don't Leave Me Hanging (spotify:track:0f8071uCoUqxtPIuhhlQg9) Dragonette - I Get Around (spotify:track:2bvERl9swh8K4Ed5xOobaV) Flogging Molly - Requim For A Dying Song (endelig er FM på lista! spotify:track:3gjvCeN4o2aTgYIjC45kq5) The Riverbed - Madrugada (spotify:track:7ySL6DwWd3S1lIySn71M5N) Black Betty - Ram Jam (spotify:track:4FFKYMQcqGIKLp4pJRdkbm) Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har en collaborative playlist med noen kompiser. Da sletter vi alle låtene hver mandag. Da blir det utskifting i låter, og man kan komme med noe nytt hver uke. Kunne det vært noe her også? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Kan noen forklare meg hvilken liste som er offisiell samt poste link til listen. Ville også sette pris på om noen forklarer systemet nå. Er det en bruker som har ansvar og legger til låtene? Fleet Foxes - Ragged Wood Fleet Foxes er et koselig band. Liker vokalene veldig godt. Skjønt, har gått litt lei av det ene albumet deres (albumet som heter Fleet Foxes). Av sangene deres er Mykonos min absolutte favoritt. Endret 9. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg har en collaborative playlist med noen kompiser. Da sletter vi alle låtene hver mandag. Da blir det utskifting i låter, og man kan komme med noe nytt hver uke. Kunne det vært noe her også? Det er absolutt ingen dum idé å slette innimellom nei. For denna lista tror jeg hver uke er litt ofte, men hver tredje uke eller noe slikt er mulig. @Snorre: Den delte lista ble ødelagt av folk som slettet alt eller la til en haug med låter. Pr. i dag styrer jeg den "offisielle" lista, dvs at jeg legger til og fjerner låter etter ønsker i denne tråden. Link til lista: spotify:user:zlatzman:playlist:2a4pYuUYrOJHZyreDxYDJt Forøvrig er låtønskene fra i går lagt til. Lenke til kommentar
akle Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 La til:Rush - Far Cry Rush - Tom Sawyer Fläskkvartetten - Tee The Killers - Human Kaizers Orchestra - Christiania Du kan for meg bare fjærne det jeg la till, kanskje jeg legger till noe senere. Kanskje listen skulle vært begrenset til rundt 2 sanger per person, for jeg gidder iallefall ikke å begynne å bla i den nå. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er, som sagt, enig i kritikken som reises her. Det er for mange låter, og det er for lite utskifting. Endringsforslag: - færre låter pr. person - slette lista regelmessig - begrenser antall låter av samme artist En gylden middelvei kan være å begrense tiden enhver låt ligger på lista. Altså at låter slettes fra lista to uker etter de ble lagt inn. Dermed trenger vi ikke slette hele lista regelmessig, og det blir en del utskifting. Problemet med denne løsningen er at det krever litt ressurser å få til, men med organisering tror jeg ikke det skal ta alt for mye tid. Dessverre har jeg ganske lite tid til overs de nærmeste par ukene, så hvis noen gidder ta initiativ til ny tråd med nye retningslinjer hadde det vært flott. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Går det fremdeles ann å få spotify invite? Lenke til kommentar
Herr_Conradas Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 ^ Jepp, gå inn her: http://spotify.mikromann.net/ Lenke til kommentar
akamond Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Hmm, enig at det vi trenger forandringer. Skulle gjerne også fått klassifisert sjanger og. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Mine favoritter: spotify:track:0vdD7ticnwKKmrZslFqPtW spotify:track:6olS0TmHmsGr0hXtcBsiVM EDIT: Uff, synd man ikke kan poste linker med andre protokoller enn HTTP, kunne jo kopiert http-linken though, men det er ikke kult Endret 13. mars 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
steinark Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 For et par dager siden har det blitt lagt ut utrolig mye norsk musikk. Bare se her! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Oh yay, fire utgivelser av Helene Rask! Neida. Om så det ikke hadde vært mer enn de 15 Kari Bremnes-albumene som ble lagt ut, hadde det vært verdt en post. Og det var way overdue med mer Ulver på Spotify! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Månedens gladnyhet: Det ligger MASSE Heino på Spotify! O Heilage Theisen, som jeg koser meg nå. Heino's Hit Mix er så vanvittig bra at jeg må kjøpe sulamitten på CD også. 20 av Heino sine største hits vakkert vevd sammen i en forrykende disco-mix. Jeg imploderer snart av rein vellyst. http://open.spotify.com/artist/1W35UHuYsAHko9w0wllyaX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå