sch0n Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Rage Against the Machine - Killing in the Name Pearl Jam - Alive Mew - An Envoy to Open Fields Morten Harket - Los Angeles Saybia - The Day After Tomorrow ... bare for å tilføre listen det den trenger! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bidrag: Timbuktu - Dom Hinner Aldrig Ikapp Bad Brains - I and I survive Lily Allen - Littlest things She Wants Revenge - She will always be a broken girl The maccabees - Lego Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Virker som noen har sluppet sine 10 år gamle datakyndige døtre til her.. Hele listen er nå bestående av 90% Hanna Montana.. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tror ikke dette fungerer crossover til Mac. Får bare "link not found" Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Spotify har problemer med synkronisering av playlister i dag... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Virker som noen har sluppet sine 10 år gamle datakyndige døtre til her.. Hele listen er nå bestående av 90% Hanna Montana.. Den listen er ikke gjeldende lengre. Lenke til kommentar
Concker Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Virker som noen har sluppet sine 10 år gamle datakyndige døtre til her.. Hele listen er nå bestående av 90% Hanna Montana.. Den listen er ikke gjeldende lengre. faen skjer med kids.. nå er den gamle full av tokio hotel... link til ny plz ? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Martin Solveig er borte fra Spotify for oss i Norge. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Link til den nye ligger i førstepost for de som lurer. Den som Zlatzman er så snill og vedlikeholder! Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 ^^ Det samme gjelder også "The Whitest Boy Alive - Golden Cage [Fred Falke Remix]". Mye annet som også bare "forsvinner". Jeje, får ny harddisk i morgen, så da er det bare å slutte å bry seg om spotify... Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Utrolig mye som plutselig var borte på en del av spillelistene mine. De ble jo minst halvert flere av dem. Utrolig teit. Hvis det fortsetter sånn er nok ikke spotify like attraktivt. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) 1. Flo Rida (Feat. Sean Kingston) - Roll 2. Johnny Cash - The Gambler 3. Kanye West - Heartless 4. Ludacris - Get back 5. Gym Class Heroes - Cookie jar EDIT: Hvorfor klarer jeg ikke legge dem til? Endret 7. februar 2009 av DSG Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 EDIT: Hvorfor klarer jeg ikke legge dem til? Snakker du om Zlatzman sin? I så fall er det bare Zlatzman som kan endre på den, så slipper vi folk som sletter alt osv. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Får legge til noen klassikere her jeg da The Cure - Pictures of You David Bowie - Station To Station Nine Inch Nails - Happiness In Slavery Queens of the Stone Age - Someone's in the Wolf Seigmen - Simone Lenke til kommentar
Parabellum Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) "link not found" edit: nevermind, trålte meg igjennom 11 sider for å finne ut at den var erstattet med en ny... kanskje OP kan endre linken så nyankomne henger med? slenger inn disse http://open.spotify.com/track/6HA97v4wEGQ5TUClRM0XLc http://open.spotify.com/track/1FMm3wG5WOhi7js35KR7Ea http://open.spotify.com/track/6R9HSSBxl1CXxiZopyUyVA http://open.spotify.com/track/02vkL7gikVBPMO4mx6F4hL http://open.spotify.com/track/67Hna13dNDkZvBpTXRIaOJ edit: forandret til litt mer vennlige linker Endret 13. februar 2009 av Parabellum Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Request: Rex The Dog - Circulate Beck - E-Pro Steve Vai - Tender Surrender Weezer - Island in the Sun Pantera - Cemetery Gates Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Tom Waits - Ol' '55 står to ganger? Ellers vil jeg gjerne ha med disse: Ratatat - Wildcat Massive Attack - Mezzanine The Pineapple Thief - Sinners Blackfield - Scars Willie Nelson - Gravedigger Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Og nå var det reklame. Var vel ikke annet å vente. :\ Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Og nå var det reklame. Var vel ikke annet å vente. :\ Hva mener du? Har da vært reklame helt siden tjenesten ble lansert... Så da har den tydeligvis ikke vært så påtrengende hvertfall Lenke til kommentar
akle Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det kom plutselig reklame med bilde, det har jeg ikke set før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå