Noburu Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Legge til: Fuel - Innocent Sum 41 - We're all to blame Story of the year - Until the day I die Skillet - The older i get Nickelback - Gotta be somebody ? Endret 24. januar 2009 av Nikolassr Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Følgende låt er fjernet da den ikke lenger er tilgjengelig i Norge: Forever The Sickest Kids -- My Worst Nightmare Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg får opp: Link not found. Noen andre med samme problem? Lenke til kommentar
akle Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg får opp: Link not found. Noen andre med samme problem? Ja jeg fikk det opp, men funket etter å ha prøvd en tre-fire ganger. Ellers står det en del om det lenger opp i tråden. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Følgende låt er fjernet da den ikke lenger er tilgjengelig i Norge:Forever The Sickest Kids -- My Worst Nightmare http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=536827 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hva er det med den artikkelen? Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Vanskelig å lese... Spotify (under tvang fra artister og plateselskaper) gir tilgang til sanger og artister, basert på hvor i verden man bor. Dette er det samme tullet youtube også har begynt med. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor v.1:01. Rachael Yamagata - 1963 02. The Whitest Boy Alive - Golden Cage (Fred Falke remix) 03. Mojave 3 - Bluebird of Happiness 04. Xploding Plastix - Dona Matic 05. Ryuichi Sakamoto - Bibo No Aozora/04 v.2: 1. Ljudbilen & Piloten - Björn (One More Year) 2. Brither Ali - Truth Is 3. Lykke Li - Dance, Dance, Dance 4. Opeth - The Funeral Portrait 5. The Jesus and Mary Chain - Darklands v.3: 1. Matt Pond PA - Champagne Supernova 2. The Band - The Night They Drove Old Dixie Down 3. Echo And the Bunnymen - The Killing Moon 4. Vines - Spaceship 5. Common - Heaven Somewhere v.4: 1. The Faint - Mirror Error 2. The Faint - Glass Dance 3. Nirvana - Come As You Are (Unplugged In New York) 4. The Presets - Talk Like That 5. M.I.A. - Paper Planes (Fra Kala) De jeg vil ha lagt til nå... v.5: 1. Crystal Castles - Courtship 2. LCD Soundsystem - Yeah (Pretentious version) 3. M83 - Graveyard Girl 4. Justice - Phantom pt.2 5. Gorillaz - Don't Get Lost in Heaven Endret 30. januar 2009 av macros. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Mitt bidrag 1. Death Cab for Cutie - Bixby Canyon Brigde 2. Thrice - Daedalus 3. Kings of Leon - Notion 4. Gang Starr - Work 5. Gang Starr - The Militia Lenke til kommentar
fgr Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Først NÅ fant jeg ut at man kan stille inn scrobbling til last.fm! Mine 5 låter: Mutemath - Chaos Chromeo - Momma's Boy Fischerspooner - Cloud Solange - Sandcastle Disco Trans-Siberian Orchestra - Wizards in Winter Og tilslutt må jeg få si, NÅR SKAL SIKTH KOMME TIL SPOTIFY Mitt yndlingsband... Endret 30. januar 2009 av jagarock Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hvordan får jeg lagt til sanger? Får det ikke til. Lista er ikke "grønn" hos meg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Så vidt jeg har forstått legger man ikke til sanger selv, haarod. Man skriver bidraget her, og trådstarter legger de til. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Åja. Det er sikkert ikke så dumt. Da prøver jeg meg: Rachael Yamagata - Worn Me Down Kent - Socker Roger Waters feat. Van Morrison & The Band - Comfortably Numb (fra The Departed) The Corrs - Little Wing Tom Waits - Ol' 55 Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Her er mine sanger Twilightning - Jester Realm Iron Maiden - The Trooper Ill Nino - What you Deserve In flames - Dialouge with the stars Soilwork - Natural born chaos Endret 31. januar 2009 av PartyLøven Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Mine 1. Army of Me - Going Through Changes 2. Damian Marley - Road To Zion (feat NAS) 3. The Whitest Boy Alive - Golden Cage (Fred Falke Remix) 4. Mos Def - Ms. Fat Booty 5. M83 - We Own The Sky jepp, meget variabel musikksmak Endret 31. januar 2009 av Superdan Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 My 5 of choice System of a Down - Attack Uriah Heep - Sunrise Gang Starr - Moment of Truth Roy Orbison - Changes Judas Priest - Invader Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Mine 5 da: Rammstein - Bestrafe Mich Darkthrone - I En Hall Med Flesk Og Mjød Summoning - Land Of The Dead Anaal Nathrakh - Do Not Speak Immortal - Tyrants Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Da var låtlista oppdatert, hadde ikke tilgang til Spotify i helga. I tillegg er "Cradle of Filth -- Tonight in Flames" fjernet da den ikke lenger er tilgjengelig for avspilling. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 I tillegg er "Cradle of Filth -- Tonight in Flames" fjernet da den ikke lenger er tilgjengelig for avspilling. det er jo like greit, man kan få samme lyd ut av en sag. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen andre som får "link not found"? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 ctrl C ctrl V det som er under linken. Da funker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå