.... Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Endret 8. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Du får lage din egen liste som er reservert mot trance da. Evt. kan du kopiere denne lista og fjerne de sangene du misliker. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Kan ikke trance-folket bare holde seg unna listen? Grøss. Da får heller du holden deg unna. Zlatzman, kan du legge til: Lady Gaga - Poker Face The Lonely Island - Jizz in my pants Meck - Thunder in my heart EDIT: Håper Eminem - Crack a Bottle (ft. Dr. Dre & 50 Cent) finner veien til Spotify snart. Den er rå! Endret 22. januar 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Da funker listen for meg også Veldig bra iniativ! Flott måte å høre nye sanger på. Enklere kan det ikke gjøres, så tusen takk til alle som kommer med forslag og til den som vedlikeholder / oppdaterer listen Skal se om jeg også klarer å legge ut noen forslag etter hvert. Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor v.1:01. Rachael Yamagata - 1963 02. The Whitest Boy Alive - Golden Cage (Fred Falke remix) 03. Mojave 3 - Bluebird of Happiness 04. Xploding Plastix - Dona Matic 05. Ryuichi Sakamoto - Bibo No Aozora/04 v.2: 1. Ljudbilen & Piloten - Björn (One More Year) 2. Brither Ali - Truth Is 3. Lykke Li - Dance, Dance, Dance 4. Opeth - The Funeral Portrait 5. The Jesus and Mary Chain - Darklands v.3: 1. Matt Pond PA - Champagne Supernova 2. The Band - The Night They Drove Old Dixie Down 3. Echo And the Bunnymen - The Killing Moon 4. Vines - Spaceship 5. Common - Heaven Somewhere De jeg vil ha lagt til nå... v.4: 1. The Faint - Mirror Error 2. The Faint - Glass Dance 3. Nirvana - Come As You Are (Unplugged In New York) 4. The Presets - Talk Like That 5. M.I.A. - Paper Planes (Fra Kala) Endret 23. januar 2009 av macros. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hva har skjedd med playlisten? Er det opprettet en ny? For den originale playlisten er nesten tom for låter. :\ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) http://open.spotify.com/user/zlatzman/play...YrOJHZyreDxYDJt Edit: Det er nå laget til slik at man ikke kan legge til sanger selv, men man må ønske seg sanger og Zlatzman legger de til... Endret 23. januar 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Zlatzman: Smeller du inn 1:Bleed it out - Linkin Park(Fra road to revolution) 2:Tourniquet - Evanescence 3:Bye bye beautiful - Nightwish 4:Hot n cold - Kathy Perry 5:Only for the weak - In Flames Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Av en eller annen grunn får jeg ikke åpnet spillisten. Kan noen poste lenken igjen? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Du tar spotify linken, og kopierer inn i søkefeltet i spotify og smeller Enter knappen i bunn. Sånn funka det her iallefall. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Problemet er at den nekter å vise meg den. "List not found", er feilmeldingen. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det er jo ikke bare å kopiere den. I så fall må du høyreklikke og trykke kopier lenkeadresse(Opera). Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (Opera) Jeg tryker bare på linken, slik at det åpner seg et nytt vindu med feilmelding. Når jeg så merker linken i adresselinjen og trykker enter, får jeg åpnet spillelisten. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 spotify:user:zlatzman:playlist:2a4pYuUYrOJHZyreDxYDJt prøvd å kopiere den rett inn i søkefeltet i Spotify? Sanger er forøvrig lagt til. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 spotify:user:zlatzman:playlist:2a4pYuUYrOJHZyreDxYDJt prøvd å kopiere den rett inn i søkefeltet i Spotify? Der fungerte det endelig. Takk skal du ha Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Noen som har noen invitasjoner til overs de kunne tenke seg å gi til meg? (Går det forresten ann å bruke betaen på to pcer?) Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 @xBoffen: Ja det går ann. Men, kun en konto kan brukes av gangen. Dersom du spiller en sang på den ene datamaskinen, for så å spille en annen på den andre. Vil Spotify automatisk pause sangen fra data1. Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Noen som har noen invitasjoner til overs de kunne tenke seg å gi til meg? (Går det forresten ann å bruke betaen på to pcer?) Sjekk denne lista her du... Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Her finner en invites. http://sites.google.com/site/spotivite/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå