Gå til innhold

Spotify-favoritter av Diskusjon.no


akamond

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt inn alle som har kommet som forslag her så vidt jeg vet, men jeg sjekker ikke den originale lista for å se om noen har lagt inn noe uten å si fra.

 

Fjernet følgende låter, da de ikke lenger er spillbare fra Norge:

Tool -- Schism

Tool -- Right in Two

Gasolin', Kim Larsen -- This Is My Life

Aerosmith -- Back in the Saddle

King Crimson -- Epitaph

 

De som ønsket disse låtene kan gjerne finne et alternativ.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke åpnet lista, eller noen andre lister. Det fungerte fint i går når jeg først prøvde spotify, men etter å ha åpnet et par lister går det plutselig ikke. Jeg bruker Opera, hvis det har noe å si (jeg brukte det de gangene det funket også).

 

Noen som vet hva som er problemet?

 

Kan godt legge inn et bilde?

 

EDIT: Med IE blir listen åpnet, men den står bare og loader helt til jeg får feilmelding i spotify.

 

EDIT2: Det er visst problemer med dette. Flere som merker det?

 

EDIT3: Nå fungerte det, men bare med IE

Endret av haarod
Lenke til kommentar

Fikk samme problemet, men prøvde et par ganger med spotify:user:zlatzman:playlist:2a4pYuUYrOJHZyreDxYDJt og da funka det til slutt.

 

Prøvde Spotify selv for første gang nå, og må si at både Spotify og denne tråden/spillelista er genial! Skal legge til noen (5) låter snart, men hvordan gjør jeg det?

 

Og FYI, Spotify har faktisk OK lydkvalitet: Ogg Vorbis q5 (ca. 160kbps).

Lenke til kommentar
Fikk samme problemet, men prøvde et par ganger med spotify:user:zlatzman:playlist:2a4pYuUYrOJHZyreDxYDJt og da funka det til slutt.

 

Prøvde Spotify selv for første gang nå, og må si at både Spotify og denne tråden/spillelista er genial! Skal legge til noen (5) låter snart, men hvordan gjør jeg det?

 

Og FYI, Spotify har faktisk OK lydkvalitet: Ogg Vorbis q5 (ca. 160kbps).

 

 

Du skriver de sangene du ønsker inn her så blir de lagt til. Vi hadde et opplegg der man kunne legge og slette selv. Det endte med at det var noen ikke fullt så voksne mennesker som ødela.. Men det var sikkert morro for dem.

Lenke til kommentar
Kan ikke trance-folket bare holde seg unna listen? Grøss.

Folk må da få lov til å legge til hva de vil? Det er jo nettopp det som gjør denne listen interessant.

 

@Überadri: som sagt skriver du navnene på låtene du vil legge til her, så legger jeg dem til så snart jeg har tid. Listen oppdateres stort sett flere ganger daglig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...