akamond Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Tenkte jeg skulle lage en spilleliste på spotify som omhandler de beste sangene fra diskusjon.no Aldri hørt om Spotify? Les her: http://www.dinside.no/data/internett/musik.../art791933.html Hvordan skaffe Spotify gratis(uten invite) http://www.itavisen.no/sak/797008/Slik_får...fy_uten_invite/ Får dere ikke til dette, så spørr eller les her først: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=680 Regler: 1. Hver bruker kan legge til fem sanger. Disse SKAL postes i tråden, men kan byttes ut etter eget ønske. (Dette skal også postes...) Organisering: 1. Hver sangliste som postes (fem sanger...), legges til i førsteposten tagget slik: .\<Artist> - <Title> - <Bruker> 2. Når spillelisten passerer nøyaktig hundre sanger, opprettes en ny liste. Den gamle legges skjult i førsteposten, med link til lista. Link spilleliste: HTTP: http://open.spotify.com/user/zlatzman/play...YrOJHZyreDxYDJt Spotify: spotify:user:zlatzman:playlist:2a4pYuUYrOJHZyreDxYDJt Endret 20. januar 2009 av akamond Lenke til kommentar
Mc G Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Jeg er ikke helt sikker, men tror det ikke går ann å legge til sanger i "din" spilleliste. Edit: Veldig kult hvis det går ann da! Endret 8. desember 2008 av tisol Lenke til kommentar
Nipoe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Det går men du akamonf må høyre klikke over playlisten å huke av "Collaborative playlist". Endret 8. desember 2008 av mv700 Lenke til kommentar
akamond Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Det går men du akamonf må høyre klikke over playlisten å huke av "Collaborative playlist". Da er det gjort. Håper dere legger inn deres bidrag! Lenke til kommentar
akamond Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Synes responsen her har vært meget dårlig. Bare en som har kommet med sitt bidrag. Det er vel flere som ønsker å dele sine musikkgodbiter over spotify? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Da legger jeg til 5 sanger nå. Ikke top 5, men top5 låter jeg hører på nå.. Edit: Kanskje en ide og skrive hva man har adda? Eller skal det være anonymt kanskje. Endret 10. desember 2008 av Hille Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Genial tråd, jeg har blitt hodestups forelsket i spotify, nettopp pga slike ting som deling av spillelister. Denne tråden må jeg ha i mine innlegg. Får legge ut en liten playlist også da med det samme, kos dere (bare et kjapt utvalg av låter som snurrer om dagen): spotify:user:spen:playlist:3cI379TMCBeYZb2QC5khPm http://open.spotify.com/user/spen/playlist...MCBeYZb2QC5khPm EDIT: Misforstod opplegget ditt litt her, trodde du mente at alle som hadde spotify la ut sin favorittliste, men ok, kan da fortsatt ha min liggende ute også, ser for meg det blir litt av en spilleliste når 200stk har lagt til sine favorittsanger Endret 10. desember 2008 av MrEspen Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hva med å legge til dine 5 sanger i listen som allerede er opprettet? :] Så bygger vi videre på den heller. Diskusjon.no lista that is. Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har lagt til 5 sanger som jeg synes er fine Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 La til 5 stykker jeg og! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Regner med Spotify må "ha" låten for å kunne legge den inn i listen? Eller har jeg misforstått konseptet her? Lenke til kommentar
akamond Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Regner med Spotify må "ha" låten for å kunne legge den inn i listen? Eller har jeg misforstått konseptet her? Ja, Spotify må ha låten i deres bibliotetek. Spotify har en meget bra utvalg, men mangler dessverre store navn som The Beatles og AC/DC. Ser at det har kommet mange ny låter på listen, og jeg gleder meg til å høre på mange av låtene dere anbefaler. KJEMPEBRA! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Genialt! La til 5 sanger just nu. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Den luring som la til Tool - Schism skal ha en stor takk! Lenge siden jeg hadde hørt den, deilig overraskelse når den kom på øret. Jeg har forresten lagt til de 5 sangene som jeg lagde egen playlist for i den felles playlisten. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg får ikke åpnet spillelista. Det står bare "Loading..." også skjer det ikke mer. Noen tips? Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Da har jeg lagt til 5 EDIT: spørsmål: hvordan klarer spotify å spille sangen instant? ikke stream, ingenting skjønner ikke Endret 12. desember 2008 av Milt Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg satt å diskuterte det sammen med noen her. Spotify bruke 10 gigabyte lagring på din maskin, så alle sangene du har hørt lagres lokalt. Så om noen da søker en sang du allerede har hørt på, så er du med på å gi din båndbredde til denne personen. Så om 10.000 stykker har hørt en sang, og spotify tar 1% båndbredde av deg så vil ting gå veldig fort uten at vi merker noe. Er bare en teori, men virker litt logisk. Blir som P2P konseptet i piratdeling. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Da har jeg lagt til 5 jeg også. var litt mye rock her synes jeg Guru Josh Project - Infinity 2008 (Klaas edit) Benassi Bros. - Every Single Day Benassi Bros. - Castaway Kate Ryan - Ella elle l'a Showtek - FTS Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Savner en funksjon i Collaberate listene. Muligheten til å se hvem som har addet sanger. Skulel vært en ekstra fane etter feks albums hvor nicket til adderen sto. Edit: Har sendt mail til spotify for å høre om dette lar seg gjøre. Endret 12. desember 2008 av Hille Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nå fungerer det her La til: Jean Michel Jarre - Oxygène Part 4 DJ Shadow - Building Steam With a Grain Of Salt (alternative take) Serj Tankian - Unthinking Majority Katatonia - Increase Future Sound of London - Cascade, Part 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå