Gå til innhold

Årets spill til Wii 2008

unwill

Årets Wii -spill 2008  

26 stemmer

1. 1. Hvilket av de følgene spillene synes du har vært best?

• Mario Kart Wii
      7
    • Happy Dance Collection
      0
    • Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure
      0
    • Super Smash Bros. Brawl
      10
    • Mega Man 9
      1
    • Lost Winds
      0
    • No More Heroes
      1
    • Wii fit
      2
    • De Blob
      0
    • Guitar Hero 4: World Tour
      1
    • Ingen formening
      4
  2. 2. Hvilke av disse spillene har du spilt? (Mulig å merke flere)

• Mario Kart Wii
      20
    • Happy Dance Collection
      1
    • Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure
      4
    • Super Smash Bros. Brawl
      19
    • Mega Man 9
      5
    • Lost Winds
      5
    • No More Heroes
      6
    • Wii fit
      9
    • De Blob
      3
    • Guitar Hero 4: World Tour
      6
    • Ingen
      2
  3. 3. Er det andre spill du mener burde vært nominert?

• Ja
      6
    • Nei
      6
    • Ingen formening
      14

Anbefalte innlegg

Det har kommet en god del spill i 2008 til Wii. Noen lyspunkter og noen skuffelser. Hvilket spill syns du er det beste Wii spillet i 2008?

Tenkte at vi kunne lage en poll etterhvert om hvilket spill som er best, og om det er noe interesse for en slik poll.

Så da trenger vi noen nominasjoner.

Reglene er slik:

Det er KUN lov å velge spill som har kommet ut i år (til Norge). Spill som ikke er lansert i Norge i 2008 skal ikke være med. Og en person kan kun nominere ett spill. De som har fått flest nominasjoner vil være med i pollen som vil lages en gang i neste uke.

Jeg kan starte med å nominere Martio Kart Wii.

Dette spillet er morsomt i lag med venner, og også alene når man spiller online. De har fått noen offisielle konkurranser, og har implementert online delen godt. Derfor nominierer jeg det til å være årets spill til Wii.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil nominere Super Paper Mario for en flott og underholdende historie med mye humor og god spillbarhet samt den gode styringen.

Hvis jeg ikke husker feil så ble Super Paper Mario lansert høsten 2007. Dermed er ikke spillet med i denne kåringen.

Lenke til kommentar

Enig med emnestarter! Mario Kart Wii er desidert det beste 2008 Wii spillet. :p 1. Mario Kart Wii, 2. Super Smash Bros Brawl

Det som er så genialt med MKWii, er Time Trial, online og online konkuransene. Dette er det første MK-spillet jeg noen gang har wastet time etter time i Time Trial. Og online delen er så genial. Jeg er en aktiv Time Trial spiller, har mange bra tider, men har aldri hatt noen WR eller CC (world record, continental champion). Jeg er så inni dette spillet at jeg til og med har vært medlem av en klan. Savner den gode tiden som medlem av Clan ShadowGear, der jeg kalte meg [sG]Gr8Im1. Ikke det at dette var no interessant å lese, følte bare for å si det. X)

Super Smash Bros Brawl er et av de beste spillene jeg har. Elsker å spille det online. Har nesten alt som er å få tak i, i spillet. Om ingen av venna mine er online, tar jeg gjerne kamper etter kamper mot og med random folk. Team match er bare så gøy, har vunnet mye der. Mainer mest G&W. Pikachu er også en av mine favoritter, Wolf har jeg blitt veldig god med, og Link vil alltid være en av mine favoritter, som han var helt fra første smash-spill. Og det beste av alt, funksjonen som lar deg ta replay av kamper - har mange bra online replay-kamper der. :D Ops, sorry, kom visst mer uinteressant informasjon. xD

Lenke til kommentar
Jeg vil nominere Super Paper Mario for en flott og underholdende historie med mye humor og god spillbarhet samt den gode styringen.

Hvis jeg ikke husker feil så ble Super Paper Mario lansert høsten 2007. Dermed er ikke spillet med i denne kåringen.

Selvfølgelig!

Lenke til kommentar

Det er ikke flere som jeg har spilt, men Okami, World Of Goo, MaBoShi: The Three Shape Arcade, Bomberman Blast, Tetris Party og Boom Blox er andre kandidater med gode kritikk på gamerankings. Alle unntatt Okami (som også egentlig er et PS2-spill med litt annerledes grafikk og - selvfølgelig - kontroller) og Boom Blox er riktignok WiiWare-titler, og jeg har en mistanke om at kritikerne tar prisen med i beregningen.

EDIT: Men fordi jeg ikke har spilt noen av disse nominerer jeg altså ingen av de. :)

Brawl er det Wii-spillet som er sluppet i 2008 jeg har hatt det mest moro med. Rett og slett umulig å bli lei av å spille med venner.

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...