Gå til innhold

Hardware.no: julekalenderen 2008. ønske om mer info/statistikk

Anbefalte innlegg

hei!

herlig julekalender og fete premier HW.no , men jeg vil gjerne se at dere også setter opp hvor mange som deltok pr dag, og hvor mange av de igjen som hadde rett svar, slik at man i det minste har en pekepin på hva sjansene faktisk er til å vinne... eller bare for å se det for moro skyld...

keep up the good work!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg støtter dette, synes det ville vært artig å se statistikk på dette. Jeg ville dog ikke brukt det som grunnlag for om jeg ville bli med i konkurranser. For min del har det ikke veldig mye å si om det er 100 eller 10000 deltakere, så lenge man deltar er det fortsatt mulig å vinne, selv om sjansene for å vinne i lotto er uhyre liten for hver enkelt person - er det nesten alltid noen som vinner.

Spør dere meg er det like stor sjanse for å vinne uantsett, 50%. Enten vinner man, eller så vinner man ikke ;)

--

Endrer forresten emnetittelen litt, for å gjøre det klarere hva slags info du etterlyser.

Reaksjoner på moderering taes på PM

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jeg blir i hvertfall påvirket av hvor mange som deltar og vurderer om jeg gidder der etter.

den statistikken din med 50% får står jeg ikke helt .

hvis du er en blant 100 deltakere r så er du jo en av 100 andre . og det er bare 1%.

siden det bare er en som kan vinne premien for hver konkurranse så regner jeg sjansen som 1%

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...