vesleengen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 hei! herlig julekalender og fete premier HW.no , men jeg vil gjerne se at dere også setter opp hvor mange som deltok pr dag, og hvor mange av de igjen som hadde rett svar, slik at man i det minste har en pekepin på hva sjansene faktisk er til å vinne... eller bare for å se det for moro skyld... keep up the good work! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ja, det hadde vært noe! Hadde det vært 10 000 med, hadde jeg ikke blitt med. Hadde det derimot vært 100 med, hadde jeg så klart blitt med. Er uansett gøy med slik statistikk. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg støtter dette, synes det ville vært artig å se statistikk på dette. Jeg ville dog ikke brukt det som grunnlag for om jeg ville bli med i konkurranser. For min del har det ikke veldig mye å si om det er 100 eller 10000 deltakere, så lenge man deltar er det fortsatt mulig å vinne, selv om sjansene for å vinne i lotto er uhyre liten for hver enkelt person - er det nesten alltid noen som vinner. Spør dere meg er det like stor sjanse for å vinne uantsett, 50%. Enten vinner man, eller så vinner man ikke -- Endrer forresten emnetittelen litt, for å gjøre det klarere hva slags info du etterlyser. Reaksjoner på moderering taes på PM Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 jeg blir i hvertfall påvirket av hvor mange som deltar og vurderer om jeg gidder der etter. den statistikken din med 50% får står jeg ikke helt . hvis du er en blant 100 deltakere r så er du jo en av 100 andre . og det er bare 1%. siden det bare er en som kan vinne premien for hver konkurranse så regner jeg sjansen som 1% Lenke til kommentar
RBW Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hepp! Treg jeg? Vi hadde vel fra 3000-6500 svar hver dag, med alt fra 7 til 88 prosent rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå