Thraze Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Heisann! Lurer på om det finnes noen selskap som driver utleie av TV'er, noe slikt som Thorn gjorde før. Ser at både Deal og Leasy bare har salg på avbetaling nå. Er student, og kunne likt å leid en TV i et halvt års tid.. Forslag? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Thorn driver fortsatt med dette... Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Thorn driver fortsatt med dette... Jasså? Etter det jeg vet, så kan du nå bare kjøpe ting fra Thorn. Forskjellen er at du betaler et visst beløp til objektet er nedbetalt. Med andre ord, jeg kan ikke leie en TV i 6 måneder og så levere den tilbake. Er jeg feilinformert? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Mulig jeg er ingen ekspert på dette men trodde de leide ut.. Endret 8. desember 2008 av Jada-jada Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Mulig jeg er ingen ekspert på dette men trodde de leide ut.. Ifølge sin egen hjemmeside leier de ikke ut, bare salg (kjøp nå, eller på avbetaling). Ingen som vet om noen som leier ut ting som f.eks TV'er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå