Gå til innhold

Den store BF2 Mods tråden.


Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste lagt merke til at det er en god del BF2 mods så jeg tenkte jeg kunne lage en oversiktelig tråd hvor det står mange gode BF2 mods og litt om hver av de.

 

 

Combined arms (BFCA)

BFCA eller Combined arms er en mod til BF2. BFCA er laget for og vere mer ekte men beholde spillbarheten. BFCA bruker en mode som heter "advance and secure." AAS gjør at du kun kan ta et og et flag om gangen så hele teamet er samlet og jobber sammen. BFCA vil mest sansynelig appelere til modne spillere. Alle våpene har ganske ekte data som Fart på kulene osv. Det er ikke så mange spillere, men viss du kommer in mellom klokken 21:00 og 23:00 så er det garantert folk der.

 

Allied Intent Extended (AIX)

AIX er en mod som er proppet full av nye våpen og kjøretøy. Den har et rank system som på vanelig BF2 med unlocks osv. Den har 37 nye våpen, og 32 nye fly og helikoptere. Den har mange spillere og mange servere. Den har flere moder som: Coop, Team death match og den vanelige BF2 moden. Viss du liker og gå, og hater og fly så er ikke denne modden for deg. Alt annet en fly blir rask bombet.

 

Sandbox

Sandbox skiller seg ut fra massene. Her handler det ikke om og skyte og drepe fienden din heller ikke om og ta over flaggene til det motsatte laget, her handler det nemmelig om og gjøre hva f**** du vill enten du vill lage 500 tankser 5 km over bakken og der etter slippe det ned mot bakken og syge rein sangen. Men de fleste bygger baser, hus og syke hopp. Dette er en mod for de kreative.

 

Stargate : The Relief's

Stargate : The Relief er en fransk mod utviklet først på BF2 og BF1942 motorene (begge to). Denne modden vill la deg enten spille som mennsker, "Taur'i" og "Goa'uld". Det er en multyplayer mod. Ingen fra selve stargate på tv, bare SG team's Jaffa og Gua'uld. (fordi det er en multy player mod)

Det er mer en 40 nye våpen som alle kommer fra stargate. (P90 P90, MP5, Beretta, G36k, M249, M60, Spas12, AT4, Stinger, Jaffa Staff Weapon, Zat, TER, Shock Grenade, Goal'uld Cannon, Hand of Gods.) Det er kjøre tøy fra serien( Death Glider og X-302 som bare finnes på store baner) Banene er basert på de du kan se på tv serien.

 

Project Reality(PR)

PR er en gmod som skiller seg ut ifra massene med store krav til teamwork og realisme. Project Reality modden startet i 2004 i et forum for bf1942 og har nå den største tilhenger skaren i bf2 mod miljøet. Som sagt det som gjør Project Reality spesielt er teamwork og et mer realistisk gameplay ,men PR drar også med seg nye fraksjoner. PR har ikke den kjente Conquest game moden, men kan skilte med egne game modes som AAS (En videreutvikling av Conquest), Insurgency (Der objektivet er å ødelegge eller forsvare våpen lagre, til insurgents. Alle lagrene er satt på forskjellige steder og de konvensjonelle hærene må først få nok etterretnings poeng før de kan finne en av kassene.) Counter Attack (Er en game mode der en av fraksjonene er overlegne i styrke inntil en viss tid, etter denne tiden utspiller kampene seg akkurat som i AAS.) Pr er ikke om å få den beste scoren, men det er team mot team og ikke hvem som scorer høyest. Mikrofon er anbefalt Trailer

Teaser

 

Forgotten Hope2

Forgotten Hope2 er en etterfølger av Forgotten Hope til bf1942. Denne moden bringer deg igjen tilbake til WW2. Gameplayet er som i bf2 men med større baner helt nye modeller som passer inn i 1940 tallet. Er du en hardware fan kan dette være en mod for deg. Kartene er som følger i fra den Nord afrikanske kampanjen og også nå i Frankerike og middelhavet.

 

LEGOmod (BETA)

 

LEGO mod er som navnet sier en BF2 bare med lego. alle banene kjøretøyene våpene folkene er alt laget av LEGO. Det er så mye som 13 kjøretøy samt masse våpen og baner.

Beta game play

 

 

Eventuelle skrive feil taes på pm.

 

Viss du har en god mod til BF2 så skriv litt om den så legger jeg den her i første post.

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Project Reality

 

En mod som skiller seg ut ifra massene med store krav til teamwork og realisme. Denne modden er ikke om de kule våpnene osv moden er mer inn i koding av gameplay osv. Project Reality modden startet i 2004 i et forum for bf1942 og har nå den største tilhenger skaren i bf2 mod miljøet. Som sagt det som gjør Project Reality spesielt er teamwork og et mer realistisk gameplay ,men PR drar også med seg nye fraksjoner som The british Army, og nå i skrivende stund kommer snart 0.85 versjonen som drar med seg Taliban, Israeli Defense Force og Russian Forces PS: Den norske ISAF styrken er også kanskje under utvikling og kan kanskje bli sett i 0.95 eller i 1.00. Det at det bare er kanskje er fordi PR teamet krever et meget høyt nivå på alt de lager. PR has ikke den kjente Conquest game moden, men kan skilte med egne game modes som AAS (En videreutvikling av Conquest), Insurgency (Der objektivet er å ødelegge eller forsvare våpen lagre, til insurgents. Alle lagrene er satt på forskjellige steder og de konvensjonelle hærene må først få nok etterretnings poeng før de kan finne en av kassene.) Counter Attack (Er en game mode der en av fraksjonene er overlegne i styrke inntil en viss tid, etter denne tiden utspiller kampene seg akkurat som i AAS.) Det er noen flere Game modes også men disse er som regel bare spilt i klan matcher og mer organiserte matcher. Pr er ikke om å få den beste scoren, men det er team mot team og ikke hvem som scorer høyest. Mikrofon er anbefalt.

 

For min del (Zimmerh) er PR noe av det mer unike du kan finne på internet nå i forhold til gameplay. Men det er som mange spill noen liker det andre avskyr det.

 

PS: Husk å laste ned både Core og level Fil. De er separerte. Og PR krever nesten 3 gb for de med dårlig plass. PS2: Husk å lese manualen.

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=bSRzQPvdu2A...feature=related

Teaser: http://www.youtube.com/watch?v=UhNjJyacCTE...feature=related

 

Kort ned viss du vil, men føler at PR er såpass stort og komplekst at det er mye som må være med.

Lenke til kommentar
Edit: selv liker jeg ikke reality mod, dem fokuserer litt for myre på og vere ekte og ikke på gameplayet.

 

Kan vel diskuteres :p , elsker gameplayet iallefall i 0.6 og 0.75 var det meget bra hører at de har gjort mye gode endringer i 0,85 også, men som jeg selv sa PR er ikke for alle.

 

Og vis du linker til en mod skriv litt om den blir feil å skrive om en mod vis man bare ser på bilder videoer og ikke spiller det.

 

Forgotten Hope 2 Link: http://forgottenhope.bf1942files.com/index.php?flash=yes

 

Forgotten Hope2 er en etterfølger av Forgotten Hope til bf1942. Denne moden bringer deg igjen tilbake til WW2. Gameplayet er som i bf2 men med større baner helt nye modeller som passer inn i 1940 tallet. Er du en hardware fan kan dette være en mod for deg. Kartene er som følger i fra den Nord afrikanske kampanjen og også nå i Frankerike og middelhavet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

AirMaps

 

Aix

 

Bf2: australian forces

 

=Nuke mod=

 

Battlefield pirates 2

 

BGF

 

Camobox

 

jet powered

 

Poe 2

 

wookie sniper mod

 

sandbox

 

+ mange mange flere, det er bare de jeg har instalert som vises i MODJIVE som er programet du burde bruke for og finne alle modsa, du viser en brøkdel ....

 

 

edit: bruk google og gjør tråden din til en bra tråd!

 

http://www.doomlab.com/bf2topmods/

 

http://topsites.moddb.com/all/?game=109

 

der har du litt å leke med

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei, vet ikke om denne tråden er dø nå elle noe men jeg poster hvartfall her alikevell.

 

Det jeg lurte på var om det finnes en Mod som gjør slik at man kan få det derrene "free look" slik som på CS. At man kan gå rundt på mappet som bare et kamera.

 

For dere som har sett Battlefield 2 Traileren så ser dere at kamera liksom er en slags "free look" kamera som går rundt omkring å "filmer" alt.

 

Hvis noen vet om det finnes en slik mod eller om det går ann eller noe?

 

 

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Hei, vet ikke om denne tråden er dø nå elle noe men jeg poster hvartfall her alikevell.

 

Det jeg lurte på var om det finnes en Mod som gjør slik at man kan få det derrene "free look" slik som på CS. At man kan gå rundt på mappet som bare et kamera.

 

For dere som har sett Battlefield 2 Traileren så ser dere at kamera liksom er en slags "free look" kamera som går rundt omkring å "filmer" alt.

 

Hvis noen vet om det finnes en slik mod eller om det går ann eller noe?

 

 

Takker for alle svar.

 

Du mener battle recorder. Etter hver runde skal servere med battle recorder ha en fil av runden. Denne kan du laste ned og lage film eller se hva du kunne gjort annerledes eller på grunn av admin avgjørelser.

 

Finnes ingen mod der du kan ha free cam av en live runde Isåfall ikke til vbf2 da måtte det ha vært en mod som måtte spilles på en unik server uten ranks osv. Dessuten ville dette blitt sett på som juks. Bare repriser. Du må nesten huke av battle recorder å se hvilke servere som har battle recorder også må du bare snakke med de som eier serveren om hvor du kan få fila som regel skal den komme opp under community.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...