BorgSol1 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Rawfil konvertert til sort/hvitt. f/7,1 1/10s Iso 100 EF 24-105mm f/4 L is usm. Tar gjerne mot kritikk, både negativ og positiv, kanskje hvordan dere selv ville gjort dette Endret 8. desember 2008 av BorgSol1 Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Her bidrar ikke forgrunnen til noe som helst, ville dermed croppet bort den da den nå også gjør motivet midtstilt. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 syns da forgrunnen gir en hel del til bildet, siden det er roligt og stille der. passer til bildetittelen, i skjul for uværet. og så kan en se at det ikke er like stille og roligt i bakgrunnen. likte bildet jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Er det på Edøya eller? Synes forresten bildet ble skikkelig stilig med veldig dramatiske skyer som passer bra med den rolige forgrunnen. Litt skeiv horisont som burde vært rettet opp. Endret 8. desember 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Takker for kommentarene! Er ikke på Edøya, men tatt i Skatvika på Senja..midt mellom Tromsø og Harstad sånn ca Lenke til kommentar
Vortex Surfer Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fint og skarpt! Stilig i b/w! Uenig i det med forgrunnen, men jeg ville kanskje prøvd å croppet vekk det nederste av sjøen i forgrunnen - mest pga at linjene i sjøen distraherer litt siden de går på skrå ift "moloen" eller hva det er... Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 digger det! gir mystisk og litt skummel stemning over det hele. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nydelig dette her, i mine øyne! Skummelt nok også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå